Husk meg
Brukernavn
Passord

Ræva ræva ræva!

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04

Lagt til:
Vet ikke om jeg ville vært spiller i neste kampen du dømmer da, Zoran...

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Husgutt i din rangerer mener jeg du har glemt noe viktig i kategori en:
1:De som virkelig støtter klubben, dvs tør si fra når noe er galt, men likevel følger klubben i tykt & tynt.
2: De som støtter illusjonen , og er det Bergenserne kaller " rævdiltere", de som ikke på noen måte klarer å se/ si noe annet enn det som er "klubbens" til enhver tids "filosofi" /politikk.

I denne kategori 2, finner du ofte medgangssupporterne som forsvinner når "illusjonene" brister.

Derfor skal noen kalles ekte supportere bør man også ta med et "ekte" hjerte for klubben, dvs at du også kan kritisere
eller gi uttrykk for det du mener er negativt.

Med dette mener jeg ikke å gå inn i noen debatt vdr. meninger om dagens FFK.
Jeg mener mitt, sier det, andre mener sitt og sier fra.
Flott at vi er uenige og kan respektere hverandre, det bringer FFK framover.
Uansett hvem av oss som har rett:

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Vet ikke om jeg ville vært spiller i neste kampen du dømmer da, Zoran...

Faktisk ikke så gal med fløyta som man skulle trodd
En av de bedre jeg har hatt

"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Blir bare på trynet når enkelte skal avgjøre hvilken supporter man er, og bare krever at andre skal godta det man skriver. Ser også at folk ikke mener fotball er underholdning og produkter. Det er vel akkurat det det er? Primært jobber klubben mot interesse, og å lokke folk til stadion. Sekundært kommer følelser inn i bildet. Prøv å være 500 "supportere" og be klubben legge et arrangement som dere vil ha. Så kan 10 000 "medgangssupportere" stille et totalt motsatt krav. Hvem tror dere blir hørt og får ønsket sitt oppfylt? De med de riktige følelsene eller de som skaffer mest mynt i kassa?

Noen reagerer på at jeg sammenligner FFK med en burger. Hørt om allegorier?

Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Klokan
og hja , en ting til da... ikke noe imot frekkrik ... tvertimot. jeg synes  det er kult med litt fart og hja hissighet innimellom men .... 
I mange forum jeg har besøkt ville et sånt tråd, som til de grader nesten spytter på laget sitt , være stengt med en gang. Slike tråd kan en starte på vg, eller f-b.no eller starte et eget blogg men ikke på en side som heter ffkSUPPORTER.net 

Nok fra meg i denne omgang. Jeg synes at slik nedslakting og negativitete mot laget sitt fortjener ikke min tid . SKal heller bruke den på å slippe noen mål eller blåse noen straffespark da.... 

eller finne på noen nye sanger .....  

Hehe, tjollaphopp Zoran! Noe av meningen med å starte en sånn tråd er jo selvfølgelig for å starte en diskusjon og debatt! Noe jeg må si gikk fint.. Hehe, kanskje litt for bra til tider å, men det er bare sunt trur jeg... Har vært laaaange perioder uten noe særlig aktivitet her inne å siden det er så mange som faktisk har forskjellige meninger her, så er det greit at man får høre flere sider, synes jeg da.. Men det er mange som ikke åpner kjeften før de føler det går for langt fra den ene siden, så får at de skal åpne kjeften å synge ut, må det litt temperatur til først.

Når det er sagt, så føler jeg vel Zoran er den som er "mest" supporter om vi kan kalle noen det! Han er den som drar igang alle når det er dødt, han tenker først å fremst på å få publikum til å bidra, noe som er veldig viktig! Uten deg hadde PH vært ufattelig mye kjedeligere! Men alle må forstå at folk går på fotballkamper på forskjellige premisser.. Noen for å BLI underholdt, noen for å stort sett kun støtte laget å noen som vil begge deler. Jeg er i den siste gruppa, som også mener det må være lov å la spillerne høre at de må skjerpe seg når de ikke gjør jobben sin, men det er igjen  MIN mening

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03

Lagt til:
hvis det er et produkt og underholdning man kjøper, bør man i aller høyeste grad være fornøyd med enga-kampen. masse mål og god agrepsfotball. mye gule kort var det også. hva slags trøye de som scorte målene har, er vel i underholdningsperspektivet ganske uinteressant.

på vinger over europa

Landslagsspiller

Lagt til:

Grei ironi "Hiawatha", sjøl om jeg personlig mener at underholdningsverdien ikke er den samme, uansett hvem som vinner (eller underholder) når FFK spiller.

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til:
Her gir meg min fulle støtte til Frekkrik og Bedreviteren

Jeg synes det rett og slett er en slapp holdning av såkalte supportere og le og være glad etter så slett innsats.
Da blir jo spillerne likeglade da "supporterne er fornøyd uannsett og lønna tikker inn på konto"hvorfor prestere da?Kanskje litt satt på spissen det der, men om de tydelig ser at tribunesliterne er missfornøyd, kanskje de da prøver og rette opp inntrykket til neste gang?
Dere hørte kanskje Herlovsen på radioen i går?
Men han har kanskje ikke peili

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

A-lagspiller

Lagt til:
Hva sa herlovsen a? Han satt forresten rett bak meg på kampen... Lurer på om ikke han gikk å gitt.,.. Hehe

Knøttespiller

Ble medlem: 18 sep 05

Lagt til:
helt enig azza!! når du er suporter så skal u ikke gå hjem  før kampen er slutt p.g.a at guttæne speller dårli!!! d er jo da døm trenger oss!!! oxo en aen ting som irriterer meg folk som har på seg lizzm ffkskjerf,ffklue.ffkdrakt,drillopæler og alt d dere oxo m en gang døm skyter over mål eller ikke scorer på sjangsen så står døm og gaper:FAEN jeg hater FFK!! eller :JÆVLA dritt speller eller : ere mulig du speller i tippeligaen dinn dritt!!! jeg kødder ikke d er folk som er sånn!!! og når u har på deg alt d ffk greine så må du vel prøve og være litt stolt av laget ditt lixxm??? hehe! vet ikke jeg men jeg er vertfall STOLT av og være ffk suporter!! 

Juniorspiller

Ble medlem: 05 aug 05

Lagt til:
heeelt enig!!!! guttæne trenger supporterne like mye når dem taper......!!!!!! hehe...er stolt av laget i by`n jeg azza!!!!!  var en dårlig kamp i går å da...men tror ikke døm røkkær ned jg!!HEIA HEIA FFK!!!!!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Bare et spm, men dere er ikke samme person eller??  alt var lissom, eller lizzm veldig likt skrevet...

Juniorspiller

Lagt til:
Nei frekkrik vi er nok ikke samme person har bare samme meninger tydligvis!! hehe

Knøttespiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av frekkrik
Bare et spm, men dere er ikke samme person eller??  alt var lissom, eller lizzm veldig likt skrevet...
hehe men vi fant akuratt ut at vi kjente verandre hihi

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Kanzkje like gamle? Koz, azza. Zov godt!

5 om dagen?
Potetgull med paprika, Pizza med løk og mais.
Og et eple.

A-lagspiller

Lagt til:
Hehe, ja var vel brått tvillinger...

Knøttespiller

Lagt til:
jah! hehe! zov godt du oxo vettu!! klemz

Knøttespiller

Lagt til:
Endret:
vi ekke tvillinger vi!! hvorofr skulle vi vært d lizzm?! for vi skriver likt? d er faktisk mange som skriver sånn her azza! følg m æ!

Landslagsspiller

Lagt til:
Sms språket rulær eller suckz

Knøttespiller

Lagt til:
hehe

Juniorspiller

Lagt til:
Endret:

helt sant vi ekke tvillingær!!! men vi kjenner hverandre!

Landslagsspiller

Lagt til:
Ække zant azzå.
oko!!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25