Plankehaugfeltet..
ps. med litt øving tror jeg den nye sangen blir bra.. siste delen var vanskeligst... særlig å klappe i takt

men øvelse gjør mester.hehe
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Opprinnelig postet av Husgutt
idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!!
ps. med litt øving tror jeg den nye sangen blir bra.. siste delen var vanskeligst... særlig å klappe i takt
men øvelse gjør mester.hehe
Slike svikerær fortjener ikke å bli tatt med åpne armer.

idag gikk det folk i phfeltet før kampen var ferdig.. det får faen ikke an!!
Tja...
Jeg gikk i hvert fall 15 minutter før full tid. Hvis jeg ikke hadde gjort dette, så hadde jeg vel sannsynligvis i ren frustrasjon hatt en verbal eksplosjon uten sidestykke. Tror neppe dette ville gavnet noen. Noen ganger er det faktisk bedre å gå litt tidligere...
FFK and Wisla Krakow forever...
Egentlig gjør det ikke det...at enkelte velger å gjøre det, mot all sunn supporter ånd, må vi vel bare leve med.
At halve hovedtribunen reiser hjem etter 0-3er en STOR SKAM
, jeg jubler ikke over at det var 10000 på stadion ved kampstart når det er 4000 der ved slutt.FY SKAM SEG !
Å stå i PH feltet å synge ved kampslutt blir jeg stolt av !
Moss, Drillo-motstandere, og korps-trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
og naturligvis mange som ikke sang i hele tatt.. er faen ikke mulig!! minstekravet må ihvertfall at man følger med på kampen
Når du er medlem av Plankehaugen, er du supporter.
Når du er supporter, støtter(synger ol.) du laget.
Jeg er medlem i Plankehaugen for å treffe likesinnede!
Derfor finner jeg meg egentlig ikke i at det finnes medlemmer her som ikke synger.......
Det blir som å melde seg inn i "Shopper Freaks" uten å være "Biker".(Satt litt på spissen;)
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Opprinnelig postet av Møklegård
Når du står på feltet, er du medlem av Plankehaugen.
Når du er medlem av Plankehaugen, er du supporter.
Når du er supporter, støtter(synger ol.) du laget.
Jeg er medlem i Plankehaugen for å treffe likesinnede!
Derfor finner jeg meg egentlig ikke i at det finnes medlemmer her som ikke synger.......
Det blir som å melde seg inn i "Shopper Freaks" uten å være "Biker".(Satt litt på spissen;)
Halvparten av dem på feltet synger ikke! Dette ødelegger hele stemningen! Dessuten er det utrolig trangt på feltet! Kanskje ikke nå om dagen, men var i hvertfall i sommer.. Når det da står annenhver aktiv å annenhver passiv bortover, så blir det stort sett bare møl.... Kanskje vi burde ha en opptaksprøve for å stå der....?
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
vel, man prøver.. jeg prøver også.. men eneste jeg får tilbake er stygge og tomme blikk, som om de ikke skjønner at de ødelegger, eller at jeg er dust..
Akkurat som med folk som sitter på bortekamper... Herlige folk som ikke skjønner at de ødelegger...
hva med å øke prisen i phfeltet?? men at sesongkortene blir like billige?? må få vekk alle de som ikke synger eller følger med. de har ingenting der å gjøre!!
Dette synes jeg er en god ide. Da får vi ihvertfall beholde de som virkelig er villig til å bidra. Sånn som nå er vi ikke bedre enn når vi sto på midten på Lange Stå.
Opprinnelig postet av Olavesen
vel, man prøver.. jeg prøver også.. men eneste jeg får tilbake er stygge og tomme blikk, som om de ikke skjønner at de ødelegger, eller at jeg er dust..
Akkurat som med folk som sitter på bortekamper... Herlige folk som ikke skjønner at de ødelegger...
Folk må da få lov til å sitte å se på bortekampen hvis de ønsker det...! Er jo ikke bare plankehaugen medlemmer med der..
Sjefskodærn
Vi hadde samme problem i Zagreb. Spessielt med "store" kamper. Store mener jeg såkalte "derby" mot Røde Stjerne, Partizan beograd eller Hajduk Split, Eller e- kup da... Da var det snakk om 50 000 mennesker på stadion og bortimot 6000 - 7000 tusen på feltet. Først vi gjorde er å fordele flere forsanger på feltet og "harde kjernen" fulgte hver sin forsanger og sørget for å lage liv rundt ham. Når dette virket ikke så gikk gutta rundt omkring og delte "fiker" til dem som satt og hold kjeft. Jeg mener kommer du på tribunen hvor det er kun syngene suportere da skal du enten synge eller flytte deg et annes sted. Klart det er"harde tak" og brutalt å gå rundt omkring og dele fiker og jeg håper det kommer aldri til å skje her men det hjalp "der nede" . Nå er det slikt at er du BBB da skal du synge og støtte lage i alt . Uansett resultatet ...
Og du skal synge så lenge forsangere vil det. Indre justis på stadion er nsten umulig . Hva skal vi gjøre da ? Hvis du ser litt det er en god del voksne mennesker som er der bare p.g.a. billetprisen og bra plass. Vi kan jo ikke tvinge dem til å synge . Men det vi kunne har prøvd er å smitte dem ... det er fortsatt en stor del av syngende på feltet og hvofor disse må stå helt samlet det skjønner jeg ikke. Hadde vi spredd oss og prøvd å povirke naboen til å synge jeg tror vi hadde klart det. Og en ting til da...... Nå har dere sett og hørt par BBB videor. Jeg har jobbet i 2-3 år for å få folket til å skjønne måten en skal synge på ... Vi (plankehaugen) er fortsatt grønne i denne sammenheng. Det synes på sangforslag dere kommer med her. også-.. en supportersang skal ikke "klinge" den skal vare rungende... den skal være dyp, skal ha ekko og den skal synges slik at den smitter over til andre. Og de fleste sanger vi synger nå synges alt for fort . derfor synes jeg det hadde vært kjekt med tromme kun for å vise takten. Ja nå kunne jeg jo fortsette i fler timer men må jobbe litt da...
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
det er altfor mange i phfeltet som aldri åpner kjeften.. synes ikke disse har noenting der å gjøre!!! enten bør de begynne å synge de og, eller så får de stå i gressviksvingen eller noe..
over og ut
Dette er dummeste jeg har hørt. Det er absolutt ingen nødvendighet at alle må synge i plankehaugen. Medlemsskap i phfeltet kan kjøpes av hvem som helst, og da har de rett til å stå der syngende av full hals eller musestille.
Det som burde være et krav er at man følger med på kampen, man skulle jo tro at folk kom nettop av den grunn, men mange eksempler som tilsier annet.
Hvis synging er et krav for å stå i plankehaugen, så får de som mener det, heller danne et sangkor.
" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen
! Men som du sier Klokan, man kan jo påvirke på andre måter. Er enig i at det er en god ide at de som synger sprer seg. Lettere for de som er redde for å synge å henge seg på hvis noen rundt dem synger. Selvfølgelig også bra hvis de som synger maser litt på de rundt seg som ikke synger. Forøvrig synes jeg vi gjøre fremskritt på synginga. Var enda mer oppjaget og spakt før. Selvsagt er det mye mer å hente, men det kommer hvis vi jobber for det!
Supporterne er med på å skape en fin ramme rundt kampene noe de fleste som går på stadion har glede av. Derfor er det vel naturlig å ønske at så mange som mulig bidrar til dette?
Opprinnelig postet av Finn
Replicant: Det er riktig at det ikke er noe krav om å synge for å bli med i PH. Men vi som synger ønsker så klart at alle som står sammen med oss er med på dette. Hvorfor vil man være med i en supportergjeng hvis man ikke vil støtte laget? Da kan man vel heller stå et annet sted? Eller er det de billige billettene som frister?
Supporterne er med på å skape en fin ramme rundt kampene noe de fleste som går på stadion har glede av. Derfor er det vel naturlig å ønske at så mange som mulig bidrar til dette?
Jeg er helt enig med deg Finn. Det eneste jeg reagerte på, var måten enkelte her inne skrev meningene sine på! Jeg står selv i phfeltet når jeg er hjemme og på enkelte bortekamper, og synger av full hals. Men jeg mener at det må være lov å stå der og følge med på kampen og føle den gode stemningen i feltet, uten og nærmest bli kjeppjaget.
Jeg vil selvfølgelig oppfordre alle som står der til å synge, det reflekterer jo bare positivt ut på oss som står der, da vi framstår som en supportergjeng med litt krutt i!
" Vi sitter på en udetonert bombe her i fredrikstad, og da kan det smell skikkelig" - Knut Torbjørn Eggen
Det har blitt utrolig poppis å være FFK supporter. Folk som ikke er medlem av Plankehaugen kjøper jakker med Plankehaugen nedover armene og T-skjorter med logoen på. Som om det skulle være Nike eller Adidas. Det har blitt en merkevare. Blir for dumt spør du meg.
Verden trenger flere ydmyke genier. Det begynner å bli for få av oss.
Egil Olsen
Opprinnelig postet av Abby
Da mener jeg at du har missforstått noe vesentlig Replivant. Supportere synger. Det er det de gjør. Plankehaugen er supportergruppa til FFK. Om du vil "føle stemninga fra feltet" så får du stå på Gressviktribuna da, om du ikke synger. Det burde være et krav om at du skulle synge når du står på feltet. Fyllmasse er de som ikke synger. Unødvendigheter. De trengs ikke der. De trengs på Stadion, ja. Men ikke på feltet. De kan stå en annen plass. Nok av andre plasser på stadion. Syng eller stikk en annen plass er min mening.
Det har blitt utrolig poppis å være FFK supporter. Folk som ikke er medlem av Plankehaugen kjøper jakker med Plankehaugen nedover armene og T-skjorter med logoen på. Som om det skulle være Nike eller Adidas. Det har blitt en merkevare. Blir for dumt spør du meg.
Er enig med deg i at plankehaugenfeltet bør være prioritert syngende. Men synes du drar den litt langt.
Folk må da få lov til å kle seg i plankehaugen-gensere og trøyer selv om de lar være å stå utenfor supporterklubben ellers.
Synes bare det er glimrende at folk kler seg i plankehaugen-gensere og lignende.
Mange av mine kompiser, som ikke er plankehaugen-medlemmer har kjøpt seg både gensere og trøyer med plankehaugen på for å støtte supp.klubben og representere byen. Regner med at du ikke ser på det som galt og eller!?
Men, som sagt, er enig i at feltet bør være for syngende.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Dårlig ide kanskje, men Klanen har vært gjennom denne diskusjonen mye da de har samme problemet.
drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88