Husk meg
Brukernavn
Passord

Hattrick.org

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til:
Jeg har utmerket (høyeste nivået) og det største salget mitt er på 600 000.. så jeg har ikke hatt noen gode trekk enda.. men satser på tre knalltrekk på rad, i uke 1, 2 og 3 av den nye sesongen ;)

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til:
Supert! Har alerede skiftet treningsmetode.. Er det noen av dere som rykker opp i år?

Juniorspiller

Lagt til:
Jeg har allerede vunnet min avdeling i 6 div, når en kamp gjenstår. Så det blir kvalikk kamp på meg mot et lag fra 5 div.. Så vi får se hva som skjer.. Har litt lyst til å prøve meg i 5 divisjon til året. Skal gjøre alt for å klare det.. Men lykkes det ikke i år, går jeg for et direkte opprykk neste sesong....

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av knut
hvor mye pleier dere å få for youth pull salg?

hittil har jeg bare hatt lykke ved å trekke keepere. fikk 1,4 mill en gang. ellers er det labert, selv om jeg har hatt solid fasiliteter en stund.

Kan variere veldig... som regel går jeg i overskudd over en sesong, men plutselig en dag trekker du en virkelig gulljunior en av de første ukene for da er de verdt utrolig mye ! Alt fra 50 millioner og oppover.. blir som å vinne i Lotto, sjansen er ikke stor men den er der !

A struggling player, then sing his name....

Support him with honour, he`ll come good again....

A-lagspiller

Lagt til:
Jeg sliter i 4.divisjon for tiden, med seier til helgen klarer jeg å ende på kvalifiseringsplass for videre spill i 4.div men taper jeg så rykker jeg ned til 5.divisjon og det har jeg ikke veldig lyst til !

Landslagsspiller

Lagt til:

Jeg har sånn ca 1 000 000 kr i minus.. Burde jeg selge en av mine beste spillere får å komme ut av uføret?

Juniorspiller

Lagt til:
nei, 1 mill i minus er ikke så farlig.. i begynnelsen ligger man alltid i minus.. det er først nå jeg begynner å ligge på pluss...

A-lagspiller

Lagt til:
Da er sesongen over for folk flest, utenom de få av oss som skal spille kvalifiseringskamper den kommende lørdagen, så nå bør de som tenker på å bli med på dette spillet melde seg inn med en gang, for da slipper dere å komme med midt i sesongen men får heller muligheten til å styre laget fra 1.kamp !

www.hattrick.org

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org

Landslagsspiller

Lagt til:
Hei sveis! Havna til slutt på 5.plass.. Er det sånn at jeg får være med i Norges Cupen til neste sesong?

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av bønna
Hei sveis! Havna til slutt på 5.plass.. Er det sånn at jeg får være med i Norges Cupen til neste sesong?

Jepp, da er du sikret en plass i Norgescupen.. du skal nok slite med å komme videre fra 1.runde siden du kommer til å møte et meget godt allerede i 1.runde men full stadion vil du nok få :)

A-lagspiller

Lagt til:
Hey!

Hvordan står det til med laga deres om dagen ?

I Fredrikstad Kickers har vi fått en god start på sesongen, med 6 av 9 poeng, 4.runde i NorgesCupen og god økonomi :)

Landslagsspiller

Lagt til:
Ligger på 2. plass nå for tiden, må si meg fornøyd med det! Ellers har jeg fått dreis på økonomien min igjen, så nå er jeg 1 mill. i pluss..

A-lagspiller

Lagt til:
Høres bra ut... ser at du spiller 4-4-2 ?

Hva trener du egentlig ?

Landslagsspiller

Lagt til:
Ja, det går greit.. Prøver å drille inn en 3-4-3 formasjon nå da.. Trener ballfordeling, hva med deg?

A-lagspiller

Lagt til:
Da bør du ta en titt på hvordan spillet fungerer... trener man ballfordeling som også jeg gjør, bør man spille 3-5-2 eller 4-5-1 for å utnytte treningsplassene maksimalt ! I tillegg bør du trene samme greia over flere sesonger og da følgelig ha unge spillere på midten for disse trenes mye mye mye kjappere enn eldre spillere!

Sjekk ut denne siden!

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til:
Akkuratt fått lag etter masse tull med søknaden min. Hustlerlovers. VAnskelig og sette seg inn i dette spilklet syns jeg. Men det virker helt ålreit. Spiller også på www.managerzone.com, der er jeg nok litt bedre.

Krise hvis FFK rykkær ned!

A-lagspiller

Lagt til:
Bare å si ifra om du lurær på noe ;) Du blir fort avhengig når du først har forstått spillet... har prøvd managerzone men synes ikke det var like artig...

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til:
Endret:
Nå er også jeg med på moroa! Fikk et lag etter 3-4 ukers venting(!) og fant ut at jeg lå på 5. plass i 6. divisjon med 6 kamper igjen å spille.. ikke så værst utgangspunkt. Mono CF heter laget mitt. Har også en veldig god spiss, en "solid" ving og en "solid" defender. Har nettop tapt min første kamp, treningskamp som endte 6-0, og første seriekamp er mot serielederen, så får nok bank der og.

Ser jeg har mye å lære, så jeg skal lese igjennom http://ofk.fredrikstadfk.com/ i morgen :)

Forresten, kan hvem som helst være med i fotballkretser, eller bare betalende?

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo), 2004

A-lagspiller

Lagt til:
Velkommen!! Den norske serien er full derfor var ventetiden veldig lang, men etter sesongen så utvides den norske serien og vi får en 7.div her til lands også.. da vil ventetiden ble vesentlig mindre :)

Ja du må ha "supporter" for å bli med i fotballkretser, men det er bare å skrive her eller internt i hattrick om det er noe du lurer på så skal jeg svare etter beste evne ! :) Ser ut som du har fått et godt utgangspunkt i forhold til spillere du startet med, får håpe du får et par seire før sesongen er over da !

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Har trent opp en midtbanespiller som jeg har lagt ut for salg for å prøve å redde økonomien (-650 000).
19 år, Middelmådig form
TSI: 890
Kondisjon: svak
Ballfordeling: utmerket

Er det noen sjanse for at noen vil betale 1,5 mill for denne karen? satte det som minstepris. =P

Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!

FFK i Tippeligaen 2006!

A-lagspiller

Lagt til:
Ser ut som en grei pris det ja... synd han ikke har bedre kondisjon, for da hadde du vært sikret en god pris ;)

En midtbanespiller klarer ikke utnytte alt av sine ballfordelingferdigheter før kondisjonen også er utmerket dessverre... Kondisjon er også best å trene i sesongpausen for oss ballfordelingstrenere siden det bare er treningskamper de to ukene !

-650.000 er ikke så ille egentlig, slet rundt -2 mill i begynnelsen selv men det er jo veldig ålreit å unngå røde tall da :)

Landslagsspiller

Lagt til:
Jepp, får se om noen kjøpern. Hvis ikke skal han få hard kondistrening i pausa, så prøver jeg igjen :P
Har også en 30-åring i god form med 1160 TSI, utmerket kondis og god ballfordeling. Har vurdert å selge ham også, men føler at jeg trenger litt rutine på midtbanen.

FFK i Tippeligaen 2006!

A-lagspiller

Lagt til:
Fortsetter du å trene han, så vent til han går opp til neste nivå.. dumt å selge med "gratis" trening...

30-åringen som du har på midten bør du egentlig selge og få inn en yngre spiller(17-19) for yngre spillere trenes mye kjappere... 30-åringen vil vel bruke 10-11 uker _mer_ per uke enn en 18 åring f.eks.

Landslagsspiller

Lagt til:
Da selger jeg han også. Kjøper en 19 åring nå for 20000 kroner. Akseptabel kondis og ballfordeling. Har et par unge midtbanespillere til i troppen også, som jeg bruker i treningskamper. Begynner å vise framgang. Hvor mye tror du jeg kan få for 30-åringen, da? Har ikke lyst til å sette en altfor lav minstepris så han går for mye mindre enn jeg kan få. mellom 1 og 2 mill. kanskje?

FFK i Tippeligaen 2006!

A-lagspiller

Lagt til:
Hva har han i andre skills da ? forsvar og pasninger ? har han mye erfaring ? Han er nok ikke verdt all verden...

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88