I artikelen står det at han kommer til å dra til en annen klubb ved juletider om han må fortsette å sitte på benken for Charlton Hadde vært konge å fått han tilbake
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo
Hvis han velger å dra ved juletider så kommer han neppe til FFK. Da er det ingen sesong her i landet og han vil helt sikkert da velge noe annet for å ha kamp trening før våren tar til med landskamper etc.
Hvis Myhre forlater Charlton ved juletider, men har fortsatt lyst på utlandet tror jeg ikke han kommer tilbake til FFK. Skal han få en ny sjanse på øverste nivå hjelper det nok dessverre ikke å komme hjem til Norge når det ikke er seriespill. Det er vel ingen som kjøper en keeper som er med på treningene til FFK uten å prestere i kamp. Og det er vel også ingen vits for FFK å bruke han i treningskampene. Plutselig forsvinner han så står vi med keepere uten kamptrening. Hvis ikke det utrolige skulle skje og vi kvalifiserer oss til Royal League da
Får håpe han blir lei benken i Charlton og drar hjem for godt!
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Får håpe han blir lei benken i Charlton og drar hjem for godt!
Jeg tror faktisk at det kan bli tilfellet... Tror nemlig ikke at TM gidder å reise ut igjen dersom
dette oppholdet går i dass... Dessuten har jo frua et ord eller tre med i avgjæra...Så Myhre,
se til heffalump å komme deg hjem til vassgraut og norske skoler til barna dine...
Where are you from?" "I`m a Liverpool fan from London." "Well laddie, what`s it like to be in heaven?" Bill Shankly to a Liverpool fan
men hvorfor skal myhre vende nesen hjem i desember?da er det 4mnd før han får spilt obligatoriske kamper igjen i norge...regner med at han hvertfall blir sesongen ut i charlton. for så muligens å komme gratis til FFK sommeren 2006.