Feilmeldingstråd
Det går ikke an å kopiere tekst fra den sida her, i stedet for at en linje bli "markert" så blir halve sida det, mulig å få gjort noe med dette?
---------------------------
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Oppgrader til Internet Explorer 7. Der går det ihvertfall bra. Samme i siste versjon av Firefox.
Sjefskodærn
får ikke mulighet til å tippe lenger , trykker jeg på tipp så kommer det ingen kamper opp,,står bare ferdig i bakgrunnen og når jeg logger inn neste gang, så står det åpen uten at det er mulighet til å tippe...Skjer med dette?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Måtte det skje med samtlige som ligger over meg på lista, det begynner å bli for mange av dere!
Det fungerer forresten helt greit hos meg, som sitter på jobb med IE 6.
Utvikler og Medeier.
Edit: Her det var noe feil, så se bort fra dette innlegget
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88