Husk meg
Brukernavn
Passord

Feilmeldingstråd

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Det går ikke an å kopiere tekst fra den sida her, i stedet for at en linje bli "markert" så blir halve sida det, mulig å få gjort noe med dette?

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til:
Det er Internet Explorer 6 sin feil. Den skjønner ikke CSS så godt.

Oppgrader til Internet Explorer 7. Der går det ihvertfall bra. Samme i siste versjon av Firefox.

Sjefskodærn

Landslagsspiller

Lagt til:

får ikke mulighet til å tippe lenger , trykker jeg på tipp så kommer det ingen kamper opp,,står bare ferdig i bakgrunnen og når jeg logger inn neste gang, så står det åpen uten at det er mulighet til å tippe...Skjer med dette?

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:

Måtte det skje med samtlige som ligger over meg på lista, det begynner å bli for mange av dere!

Det fungerer forresten helt greit hos meg, som sitter på jobb med IE 6.

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
hehe, ser at det er en liten feil der, men du skal fortsatt få tippet på alle åpne runder... er ikke noe problem her i alle fall. Hvilke runder er det problemet gjelder?

Utvikler og Medeier.

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Antall Inlegg man poster på sida telles ikke oppover mer, det tallet står bare stille?!

Edit: Her det var noe feil, så se bort fra dette innlegget

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88