Husk meg
Brukernavn
Passord

Fem klubber vil ha West

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Endret:
Behold West. Drit i Russel. Han har bevist at han har stor plasseringsproblemer i forsvaret. Det er jo akkurat det vi sliter med på høyresiden.

West må nå få et tilbud. Se bare på kampen i går. Han er tilbake til fjorårsformen.

---------------------------

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Greit at West er god, men i forhold til de spillerne som er på vei opp i FFK systemet så er han jo ikke uerstattelig.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
macki er nesten på samme høyde som west, men jeg velger og se west i noen kamper til

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til:
McDonald er en helt annen type en West. Kan ikke sammenligne de 2 da vet du. Mcdonald er playmaker, West er avslutter!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av oleberg
McDonald er en helt annen type en West. Kan ikke sammenligne de 2 da vet du. Mcdonald er playmaker, West er avslutter!!!

Men Mackie kan med fordel brukes som spiss han. Hadde vært moro å sett Mcdonald og West sammen på topp. Tror nok disse to hadde lagd et show vi ikke har sett maken til hittil i år.
Hvis FFK klarer å miste West til en annen klubb, ser jeg det som helt utilgivelig. Klubben har rett og slett ikke råd til å miste han. Kan ikke være noe å vente med lenger. West holdt jo hele kampen mot Lyn uten problmer.

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av Hubro7
De er sikkert usikker på skadesituasjonen hans. Det koster sikkert en hel hæv med dollar i lønn,

Når noen er skadet, blir ikke de sykemeldte da? og da betaler jo ikke klubben lønnen.

Eh joa trygdekontoret betaler lønn opptil ca 350 000,- og jeg håper West har mer betalt enn det for ellers forsvinner han sinnsykt fort ;)

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jul 05

Lagt til:
Klokan:
Vi må da få si meningen vår uten at det skal bety at vi syter! Jeg synes at West er kjempeviktig for FFK og da må jeg da få si min mening om det vel???

Trofast FFKer

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25