Husk meg
Brukernavn
Passord

Flere spillere?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Vet at Dag Frode Hornseth var på Hønefoss forrige torsdag og snakket/trenet med de, men ryktene går på at han ble skadet under treningen, så da blir vel han ut sesongen her

Landslagsspiller

Lagt til:

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
ønsker absolutt ikke powell.neste spiss bør være en klassespiller.bedre å bruke noen mill på en virkelig knallgod spiller,enn å bruke litt og litt på OK spillere.vet det er vanskelig med økonomien i år,men til året vil vi ha mer å rutte med.typisk hornseth da!hvor lang kontrakt har han med FFK?

---------------------------

savner "svensk magi" allerede

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Han har kontrakt ut året.
Tuffare konkurrens
Stannar du i Djurgården nu?
– Köper klubben några anfallare blir det tufft att få spela och då får vi se vad som händer. Det är onödigt att spekulera om det och just nu finns det ingen anledning att flytta. Men jag vill inte sitta på bänken och hoppa in sista kvarten.
Daniel Sjölund får hårdare konkurrens när nyförvärvet och landslagsmannen Mattias Jonson snart anländer och skyttekungen Sören Larsen gör comeback efter skada.
Sjölund har bra självförtroende efter gårdagens match.
– Jag ska försöka peta Jonson, säger han.

Landslagsspiller

Lagt til:
Kevin Amuneke Spiss fra Landskrona er på vei vekk fra klubben, han har scoret fire mål på 12. kamper. En stjerne i LandskronaLes her

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04

Lagt til:
Det skulle overaske meg stort om enda en spiss blir hentet inn. Det sies her at vi sannsynligvis ikke har noen storskårere i stallen, men jeg tror at Toth er hentet for å fylle det behovet.
Nei, en høyreback er det vi trenger først og fremst.

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Kevin Amuneke Spiss fra Landskrona er på vei vekk fra klubben, han har scoret fire mål på 12. kamper. En stjerne i LandskronaLes her

etter å ha lest artikkelen er nok det en spiller som ville kommet på kant med drillo idet de hilser på hverandre...

savner "svensk magi" allerede

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05

Lagt til:
Endret:
Det høres vel ikke ut som at Drillo er den eneste han hadde kommet på kant med :D

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av RC2

Må jo si at flere spisser trenger vi vel strengt tatt ikke nå?

Vi trenger en skikkelig spiss som scorer mål. Etter at vi kvitta oss med Ringberg har vi ingen som vi vet vil score mange mål, kanskje med unntak av West. Men han er vel heller ikke det man kan kalle en skikkelig goalgetter. Tóth er foreløpig et ubeskrevet blad. Har scora endel mål i ungarsk serie, en serie han selv sier er dårligere enn TL. Må bevise noe før vi kan si at han er den goalgetteren vi trenger. Hoås? Kanskje om noen år, men får vel fast plass på laget av Drillo uansett. Mackie og Wiig har absolutt potensiale, men vi trenger en som kan gå rett inn på laget, en som kan putte 8 - 10 mål i løpet av høstsesongen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
tja, tror nok toth vil bli en ny yndling blant oss supportere, tror mannen kommer til å gjøre store ting i FFK drakta!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
FFK jobber med flere alternativer på forsvar, høyre back!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til:
Uten å skryte Raymond alt for høyt opp i skyene så tror jeg det blir enklere å være spiss i FFK nå enn det var før ferien. Nå kommer det jo gode pasninger støtt og stadig. Spissene får mer å jobbe med. Nå får vi gi Wiig, Hoås, Toth og West litt tid så kommer det nok noen mål etterhvert.
Hvis ikke så har vi jo Simen Brenne da!

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05

Lagt til:
Opprinnelig postet av Pelle

Vi trenger en skikkelig spiss som scorer mål. Etter at vi kvitta oss med Ringberg har vi ingen som vi vet vil score mange mål, kanskje med unntak av West. Men han er vel heller ikke det man kan kalle en skikkelig goalgetter. Tóth er foreløpig et ubeskrevet blad. Har scora endel mål i ungarsk serie, en serie han selv sier er dårligere enn TL. Må bevise noe før vi kan si at han er den goalgetteren vi trenger. Hoås? Kanskje om noen år, men får vel fast plass på laget av Drillo uansett. Mackie og Wiig har absolutt potensiale, men vi trenger en som kan gå rett inn på laget, en som kan putte 8 - 10 mål i løpet av høstsesongen.

Eh, etter at Ringberg slutta så har vi ingen som scorer mål sier du...

øy han putta bare 3 mål på 13 kamper, med hvor han spilte samtlige minutter, tar jeg ikke feil har Brenne scoret mer..

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Nå har vi jo en spiss med fast plass på laget som kun har scoret 1 fattig mål da. Dette er jo ekstremt svakt, så noe bør gjøres, veldig snart.
Enten benke Hoås og la enten Mackie eller Wiig få tillit, eller kjøpe en ny spiss. Begynner å frykte att de har kjøpt katta i sekken nok en gang, ved kjøpet av Toth.

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av seal_dm
Nå har vi jo en spiss med fast plass på laget som kun har scoret 1 fattig mål da. Dette er jo ekstremt svakt, så noe bør gjøres, veldig snart.
Enten benke Hoås og la enten Mackie eller Wiig få tillit, eller kjøpe en ny spiss. Begynner å frykte att de har kjøpt katta i sekken nok en gang, ved kjøpet av Toth.

Og hvor mange kamper har så denne spissen med fast plass på laget faktisk spilt spiss??

Når det gjelder Toth så er det vel ikke rart at han trenger litt tid på seg når han ikke har spilt kamp på en stund.
Gi nå mannen litt tid.

Landslagsspiller

Lagt til:
El Fa Kiri e r muligens på veiLe s her

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
akkurat det var er vel like usikkert som Söder sin skade sku jeg tro... Ser ikke helt hva FFK skal med ham, han ønsker jo ikke spille back, og det er vel primært det FFK trenger nå...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Opprinnelig postet av Pelle

Eh, etter at Ringberg slutta så har vi ingen som scorer mål sier du...

øy han putta bare 3 mål på 13 kamper, med hvor han spilte samtlige minutter, tar jeg ikke feil har Brenne scoret mer..

Hvis du legger godvilja til, så kan du vel være enig i at Ringberg har bevist over tid at han kan lage mål.... Som du sier har han kun putta tre i år, men som det også har blitt sagt, til det kjedsommelige - han har vel i ærlighetens navn ikke fått alt for mye støtte fra resten av laget i år heller. Når han i tillegg blir brukt feil - han har jo mer eller mindre spilt på midtbanen, eller som enslig spiss, kan man ikke forvente at han skal fortsette å score så mye heller. Ringberg er best innenfor motstanderns 16-metter, og scorer mål når han blir brukt riktig. Men det spiller jo ingen rolle nå. Han er ikke lenger i den rød-hvite drakta dessverre.

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til:
Jeg tror neppe FFK henter flere spillere som er utenfor EU (les Russel), til det har vi allerede for mange i A-lagstroppen (3).
Det jeg så av Tóth i treningskampen mot Enga viste at han har potensiale som goalgetter. Han var hissig på avsluttninger, og mange av de traff mål (så dere brasse-sparket?). Grunnen til at jeg ønsker at vi fortsatt hadde Ringberg er at han er mye bedre enn Hoås på hue, og med de kantene vi har i dag hadde det vært utrolig spennende.

Fasen

FFK for alltid!!!

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Fasen
Grunnen til at jeg ønsker at vi fortsatt hadde Ringberg er at han er mye bedre enn Hoås på hue, og med de kantene vi har i dag hadde det vært utrolig spennende.

Faktisk helt enig!!
Noe av det som gjorde meg ekstra sint rundt det salget.....

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03

Lagt til:
Endret:
Men når det er sagt, så har jo selvfølgelig Hoås et mye større potensiale som hodespiller, en Markus. Men som han har sagt selv (tror jeg) så har han styrken sin i beina og teknikken. Og man ser jo flere ganger at han velger å ta ned ballen, og vende bort en spiller eller to. Det er vel derfor han har blitt sammenlignet med T. A. Flo også... Skulle bare ønsker at han ville satsa mer på å utvikle hodespillet sitt. Tenk hvilken komplett spiller han kan bli da.. Mulig det er det som har slått Drillo.
PS. Vi må også ha litt tålmodighet med angrepet vårt totalt sett. Det er mange nye, og flere som ikke har spilt sammen i de rollene de har nå. Men mål skal det nok bli!

Fasen

FFK for alltid!!!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25