Tror han forsvinner selv om han får spille og, men håper selvfølgelig han blir. Mener han bør stå høstsesongen i kraft av at han er en bedre keeper enn sørlie, selv om det bare blir ut sesongen.
Dere er vel klar over at ALH bare er på lån i FFK ut sesongen og at han skal tilbake til RBK og Trondheim uansett ved sesongslutt? Han skrev jo under ny kontrakt med RBK like før sesongstart.
Enig med deg, Olavesen. Tror desverre han stikker. Må si jeg skjønner ham godt, han er for god til å sitte på benken, og etter min mening en bedre keeper enn Sørlie - som forresten må spille veldig bra på treningene siden han stadig får fornyet tillit
" Jeg tror ikke gutta fra Costa Rica var så imponert under skuddtreningen. De kjente meg ikke, og trodde FFK hadde hentet en lokal keeper på prøve, humrer Thomas Myhre."
" Jeg tror ikke gutta fra Costa Rica var så imponert under skuddtreningen. De kjente meg ikke, og trodde FFK hadde hentet en lokal keeper på prøve, humrer Thomas Myhre."
hehe
hehehehe:cool:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
jeg har så på følesen at han kommer. jeg er så optimist jeg at jeg tror at det er meget mulig.. la oss alle ta en stille bønn om at han vokter FFK målet da ;)
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Nå er trenerne nødt til å slanke stallen for å tilpasse den Fredrikstads økonomi. Derfor har klubben heller ikke råd til å tilby landslagskeeper Thomas Myhre noen avtale skriver Dagsavisen