Husk meg
Brukernavn
Passord

Arve er forbannet supporterne

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Enga fikk et løft når Drillo kom, etterhvert gikk det dårligere og dårligere og VIF lå på rundt 8 plass når han dro. Wimbledon rykket ned. Og FFK har 4 tap på rad nå. Eneste borteseier var mot RBK og vi så alle den kampen. Borte har vi mildt sagt vært trøsteløse med unntak av annen omg mot Lyn i serieåpningen..... Hjemme tror jeg vårt gode publikum har bidratt med fler poeng enn vi tror.......

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:
I Wimbledon stod Drillo med rak rygg for sitt syn. Årsaken til at jeg trekker frem Wimbledon er for å forsvare Drillo som person, han står for det han sier.

Jeg var, og er skeptisk, til Drillo som klubbtrener, i bakgrunn Wimbledon/VIF. Men Drillo er utvilsomt god med rett spillergruppe som innordner seg, det har han bevist.

Grattis med Zagrep seier, men der har du jo en suksessfull parallell til tapet av vår kaptein? Var det tilsvarende bråk?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:
Hmm... Jeg er enig med deg, DeKjök. Men huff så lei meg jeg er for å se mine to favoritter forsvinne gråtende ut på denne måten...

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
At Drillo er klar og tydelig og står for det han synes er best er jeg helt enig i......

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til:
Jeg var så deppa fredag kveld at jeg tok meg en tur på kino for å se litt blod og gørr. Foran meg i køen (Colloseum) stod Anders Baasmo Christiansen, han som spillte raring i Buddy. Han ville ikke forlate Tøyensenteret hvor han hadde leilighet og for sette litt ekstra stempel som rariing på`n var`n HamKam supporter. Det siste jeg trengte der og da.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av DeKjök
I Wimbledon stod Drillo med rak rygg for sitt syn. Årsaken til at jeg trekker frem Wimbledon er for å forsvare Drillo som person, han står for det han sier.

Jeg var, og er skeptisk, til Drillo som klubbtrener, i bakgrunn Wimbledon/VIF. Men Drillo er utvilsomt god med rett spillergruppe som innordner seg, det har han bevist.

Grattis med Zagrep seier, men der har du jo en suksessfull parallell til tapet av vår kaptein? Var det tilsvarende bråk?

ja . det var det.

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25