Hvem blir den neste som går fra Fredrikstad? Roger? Han er jo hele 27 år...! Begrunnelsen får at Marcus måtte gå var jo at han var får gammel,at "stabile" Hoås,og "talentet" Wiig skulle erstatte... da er det latterlig at styret kjøper og leter etter folk som er over 30!!! Ringberg ekke 30 en gang... og at en kaptein ikke skal være ønsket mer midt i en sesong er jo også latterlig...hadde Eggen og Harry ledet fredrikstad ville dette aldri skjedd... så min mening er at K.T.E. bør erstatte Drillo som er altfår gammal,det vi trenger er en trener som kan oppmuntre... sure og mediesky drillo kan stikke tebake te NRK... vi vil ha igjen eggen og harry....drillo og arve: kast hatten å ødelegg en annen klubb...ikke min..og alle andre fredrikstad supportere sin.. og til slutt vil jeg ønske Marcus lykke til i Ham-kam....
Risholt fikk beskjed om at han ikke var frfemtidsplanene før Drillos inntreden. Stemmer at han er i klubben på lånt tid etter at overgangen til Start gikk i vasken. Hvis Eggen blir borte er det etter eget ønske, og det synes jeg man skal respektere.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hvis ikke det blir RBK på Eggen, så er FFK sikkert mer interresant enn de fleste andre klubber for Eggen. Dermed må styret gjøre ett valg. Valget burde være enkelt........ Selvom Eggen har mye skyld i at det har blitt som det har blitt. Tror Drillo og Eggen er mer ulike enn det han trodde selv..... Og at det er derfor han har gått ut som han har gjort......
Så hvis klubben bestemmer seg for å hente tre juniorer i bytte med Brenne, Bora og Kvisvik sparker Drillo og henter Lasse Trulsen så støtter du klubben og ledelsen i det?
Så hvis klubben bestemmer seg for å hente tre juniorer i bytte med Brenne, Bora og Kvisvik sparker Drillo og henter Lasse Trulsen så støtter du klubben og ledelsen i det?
det er som å tro at det vil snø om en time fra nå
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Å være kritisk kan faktisk være å støtte klubben det også........ At folk engasjerer seg og sier fra om ting som er bra og ting som ikke er bra kan være utviklende for en klubb....... Harry hadde kanskje ikke vært i FFK idag uten støtte fra supporterene.......
ozy....tipper du ikke er gammel nok til å ha en egen mening og har hengt deg på hylekoret....spent på hvem du mener er rett mann til å ta over etter drillo eller mokkelbost for den saks skyld...
Kan godt skrike etter Eggen men jeg ser ikke den store forskjellen....
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Til Klokan
Det er tydelig at det verserer forskjellige meninger om hva det er å være supporter.
For meg betyr det å støtte klubben i medgang og motgang. Med klubben mener jeg da aministrasjon, trenerteam og spillere som er i klubben. Ikke spillere som har vært der. Mange vil nok føle seg dumme, og kanskje litt lurt, når alle fakta om Ringbergs sorti kommer på bordet.
Det som overrasker meg er at så mange tar så sterke ord i sin munn, som har vært gjort i dette tilfellet, uten å kjenne alle fakta.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Hvis dere mener seriøst at en supporter blindt skal logfre pent og støtte ledelsen i klubben i enhver sak, uten å ha lov til å være sterkt uenig, er det alvorlig talt det dummeste jeg har hørt!
Mener dere seriøst at de som etter en lang rekke kraftige, men nytteløse protester, nå har fått nok av Glazier og ManU-styret og har stiftet United FC ikke er ekte supportere??
For ikke å snakke om Wimbledon..!! Hva med de trofaste supporterne som fulgte sitt lokale lag fra nivå 7 eller 8 til toppen av engelsk fotball?? De hadde også mer motgang enn de fleste på veien. Ikke fikk de spille på sin egen bane Plough Lane, og måtte derfor spille bl.a på Selhurst Park - banen til Crystal Palace. Og inn kommer altså en utenforstående nordmann inn og setter seg som mål å (tydeligvis) kjøre hele klubben i grøfta. Han bestemmer seg for å flytte hele klubben til Dublin (altså til et annet land til og med!!). Når det ikke går, knuses raskt håpet om en retur til hjemtraktene i Merton. Nå skal klubben flyttes til Milton Keynes! Utrolig nok - og dette mener jeg fortsatt er en stor skandale og skam - godtar det engelske fotballforbundet flyttingen som gjør at supporterne har en reisevei på noen titalls mil hver vei!! Jeg syntes det var en naturlig reaksjon da supporterne snudde klubben ryggen og stiftet sin egen klubb - AFC Wimbledon, som forresten har startet klatringen oppover i systemet. Er disse supporterne heller ikke ekte supportere. kanogvetalt og dere andre??
De støttet jo tross alt ikke ledelsen...
:rolleyes:
En protest mot ledelsen betyr ikke at man ikke er supporter av klubben. Jeg var her lenge før Mokkelbost & co - jeg er til og med født i Fredrikstad. :)
Har virkelig folk sett så lite fotball utenfor Norges grenser at de synes mistillit og protest mot ledelsen er unormalt og uakseptabelt??
Jeg har vært på bl.a over 60 fotballbaner i England, og fulgt det engelske landslaget i flere Vm- og EM sluttspill, og de som mener at det som nå skjer i Fredrikstad er kraftige protester vet Faen ikke hva de snakker om!!