Sanhetens time er her
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av DeKjök
Og Klokan: Du sier at vi bare er tastaturryttere og at vi ikke foretar oss noe. Hvilke tiltak mener du at vi skal gjøre da? Du har nevnt en BBB løsning og jeg frykter for hva det kan være. Du sa selv at det var enkelte høyreekstreme krefter i miljøet til BBB når jeg gjenkjente en avatar med bilde av nazien Amon Goeth fra Schindlers list. De gutta pleier ikke å være særlig demokratiske eller inneha godt utviklede sjelsevner.
Om det finnes symboler og folk i så store grupperinger er det ingen som kan gjøre noe med dette. i tilleg så har jeg fleipa med BBB versjoner i lang tid nå. For min del så synes jeg at det er trist å lese hvor mange engasjerte mennesker er her med tanke på alt mulig , altså ikke bare denne saken , men også tifo og alt annet ... Maaaaaaangeeee som engasjerer seg til å kritisere (husker du "takk får alt " saken) men veldig få som er villig til å trå til når det skal gjøres. Jeg gjentar en gang til : meningen til å grave i gammle tråder er kun til å vise at nå er det mest sannsynlig forsent til å gjøre noe. Hadde vi gjort noe nå vi hadde grunn til dette da.................................
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
På den ene siden har vi folk som i hovedsak har vært lojale mot FFK ledelsen, på den andre siden
de som har stilt seg mer kritisk.
( NB jeg skrev hovedsak Scheie, husker godt Ringberg saken)
Her ligger en motsetning også i årsaks forklaringene til det som nå skjer.
Dette selvsagt slik jeg ser det.
At jeg provoserer enkelt ganger med vilje er også helt klart, likeledes som jeg velger å tro at andre også
med vilje velger en provoserende stil noen ganger. Nok om det.
Mitt poeng blir mao at vi fortsatt har forskjellig utgangspunkt, kanskje kan det noen ganger forklares med
nærhet , som DeKjök nevner. Tenker da ikke på nærhet til kampene, men mer til nærhet til ledelse / adminsrasjon o.lign.
Utfra dette kan jeg si / innrømme at mine kritiske bemerkninger ikke er pga av tanker/intensjoner men pga resultat/handlinger. Dessverre / heldigvis er det slik at de beste intensjoner enkelte ganger kan gi dårlige resultat.
A.Scheie du har gitt uttrykk for at du ikke liker å si, "Hva var det jeg sa" ære være deg, kledelig /politisk korrekt beskjedenhet. Likevel noen ganger er det rett og helt på sin plass på holde fast på sine meninger evt påpeke feil i ettertiden som kunne vært rettet på tidligere eller viste seg å være avgjørelser med fatale resultat.
Derfor la oss fortsatt enes i at vi er uenige i mye som har skjedd med FFK de siste åra.
Noen av oss har underveis vært enig i f.eks Ringberg saken og i at RBK kampen var en gedigen opptur er også viktig å ta med.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
A.Scheie du har gitt uttrykk for at du ikke liker å si, "Hva var det jeg sa" ære være deg, kledelig /politisk korrekt beskjedenhet. Likevel noen ganger er det rett og helt på sin plass på holde fast på sine meninger evt påpeke feil i ettertiden som kunne vært rettet på tidligere eller viste seg å være avgjørelser med fatale resultat.
Når man skal gjøre opp regnskap er det helt klart viktig å peke på årsaker til problemer som har oppstått. Her vil ansettelsen av Drillo, Ringberg/Risholt saken, FFK`s mediehåndtering rundt de nevnte sakene, FB`s "gravende" buskisjournalistikk, den manglende spilleglede, alt må dras frem og belyses fra alle mulige vinkler. Men så skal FFK fortsette å eksistere i en eller annen divisjon. Da er det viktig at dette håndteres riktig slik at minst mulig personsplid oppstår. Tenk om FFK går videre etter dette med sentrale personer som motarbeider hverandre? Derfor er ”hva var det jeg sa” veldig viktig å unngå. Bli enige om hva som var feil og gå videre derfra. Det å provosere kan ofte være farlig fordi man kommer helt skjevt ut.
Jeg kjenner ingen i FFK overhodet og har aldri hatt noen rolle der. Jeg har derfor heller ingen skjult deep throat kilder
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av Klokan
Vær så snill og skriv kommentarer andre steder. Jeg vil ha kun et opprop for å se hva vi gjør til mandag ...
Til Mandag ja..Hvis ikke vi i PH kommer med en tilitserklæring til både spillere og trenere innen mandag, kan vi stikke sangen der vi synger "...står vi eeen for alle og alle for en" et jæ.. mørt sted, kansje i samma hølet der Kai Erik Dustemikkel står å pessær i akkurat nå.

Tillitserklæringen bør komme i riksdekkende media senest i morgen....DET hadde kansje gitt en vitamin insprøytning hos spillerne.
tifo-gjengen kan skrive : "vi kjemper med dere!" eller "en for alle og alle for en"
og en ting til : Ringberg sangen kan de som vil, synge ned i samme hølet som jeg nevnte over.
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Opprinnelig postet av Brukernavn
Vær så snill og skriv kommentarer andre steder. Jeg vil ha kun et opprop for å se hva vi gjør til mandag ...
Til Mandag ja..Hvis ikke vi i PH kommer med en tilitserklæring til både spillere og trenere innen mandag, kan vi stikke sangen der vi synger "...står vi eeen for alle og alle for en" et jæ.. mørt sted, kansje i samma hølet der Kai Erik Dustemikkel står å pessær i akkurat nå.
Tillitserklæringen bør komme i riksdekkende media senest i morgen....DET hadde kansje gitt en vitamin insprøytning hos spillerne.
tifo-gjengen kan skrive : "vi kjemper med dere!" eller "en for alle og alle for en"
og en ting til : Ringberg sangen kan de som vil, synge ned i samme hølet som jeg nevnte over.
Du bør kanskje lese først hva dette her dreier seg om gutten . og til deg som alle andre ... har du lyst , så vær så god sett i gang og skriv, eller teg eller mal ... hva som helst men gjør noe.
Dinamo Zagreb
Du bør kanskje lese først hva dette her dreier seg om gutten . og til deg som alle andre ... har du lyst , så vær så god sett i gang og skriv, eller teg eller mal ... hva som helst men gjør noe.[/quote]
Herregud ! det er nok du som er "gutten" her Klokan
Spurte du ikke etter hva vi bør gjøre ? he? Hva hjelper det å synge etter Markus nå?
De som ikke vil støtte både spillere og trener i denne kampen kan stikke !
Disse sidene her blir bare værre og værre....
Dinamo Zagreb
Kutt ut og les igjen. jEG har tatt opp den gamle tråden kun for å minne at DETTE HER VI GÅTT GJENNOM FØR OG HVIS VI IKKE HAR GJORT DET DA , SÅ DA ER DET IKKE NOE VITS I Å GJØRE DET NÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Utrolig dumt...å ta opp tråden igjen.
Har du tatt opp tråden, virker det som om du ønsker en diskusjonen på nytt og skaper nettopp det..
Opprinnelig postet av Brukernavn
Du bør kanskje lese først hva dette her dreier seg om gutten . og til deg som alle andre ... har du lyst , så vær så god sett i gang og skriv, eller teg eller mal ... hva som helst men gjør noe.
Herregud ! det er nok du som er "gutten" her Klokan
Spurte du ikke etter hva vi bør gjøre ? he? Hva hjelper det å synge etter Markus nå?
De som ikke vil støtte både spillere og trener i denne kampen kan stikke !
Disse sidene her blir bare værre og værre....[/quote]
Hehe, er det MULIG??! Om du bruker øya, så ser du at det innlegget er fra JULI! Ja, juuuuuuli! Klokan drar opp dette for å vise at folk ikke gadd å gjøre noe den gang heller, akkurat som man nå skal sy puter under det forbanna tafatte styret vårt!! Er det noe tak i dem, så kutter de alle bånd med drillo IDAG! Det er det spillerne vil, å 90% av supporterne!
Det ble ved Ringberg saken levnet liten tvil ovenfor FFK styret hva de fleste i Fredrikstad mente om den saken. Og så mye mer enn at det sies kraftig ifra er det vel ikke å gjøre? Eller hva er det som skal gjøres? Hva mener Klokan og de som er enige med han at skulle vært gjort? Det er bare styret som har makt, ikke supporterne (annet enn boikott da, men da skader man klubben)
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25