Husk meg
Brukernavn
Passord

Drillo må sparkes nå....

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av Holters
Du har til og med klart å sitere at jeg har skrevet "vårtsesong" ;)

Du kan godt være så storsinnet og innrømme at du endret skrivefeilen din mens jeg skrev mitt innlegg!! ;)

Edit: Tilogmed -t`en fra høst hang igjen...

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Propellen
Opprinnelig postet av Holters
Du har til og med klart å sitere at jeg har skrevet "vårtsesong" ;)

Du kan godt være så storsinnet og innrømme at du endret skrivefeilen din mens jeg skrev mitt innlegg!! ;)

Edit: Tilogmed -t`en fra høst hang igjen...

Jupp, stemmer det! :D

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05

Lagt til:
LOL ROFL
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::D:D:D:D:D:D:D

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av DeMeNteD
rart at man ikke har hatt fullsatt stadion en eneste gang i år da!

jupp, vi started med full stadion (10000+) de 3 første kampene, så falt det til rett over 8000 pr kamp, før vi hadde hele 6422 mot viking 27/6 (så dårlig har vi faktisk ikke hatt i år).

tilskuertallet falt sikkert fordi vi spilte bra og angrepsmessig fotball, selvom vi tapte kamp etter kamp etter kamp ...

vær så snilll og slutt med tullpratet, tilskuertalla er faktisk bedre i år enn de var sen vårsesong i fjor.

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til:
Det er vel bare noen hundre i forskjell? Og i år har mange av kampene blitt sendt på TV. Tilskuertallene er, som JipJap sier, ikke bedre i år, men like oppunder. Det viser at folk støtter laget, ikke formasjoner.

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05

Lagt til:
Artig med høstsesongen i fjor, men å si at FFK spilte feiende flott fotball da...er vel som det ofte er når det gjelder fortiden...vi liker å pynte på den..FFK var heldige i mange kamper og det er klart det er glemt..

Når det gjelder tilskuere så kan det vel også være at en del blir hjemme nettopp pga denne ubrukelige negative debatten som har fulgt FFK i hele år...folk som sier de støtter klubben som bare bygger opp om alt negativt....og ja det var ikke fullt i fjor heller.....

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25