Mokkelbost ut kampanje
remtan: "Tror ikke det er så ille at Drillo og Mokkelbost setter alle motstanderne på benken"
Tror ikke han mente: "greit at Drillo og Mokkelbost...", men "Tror ikke det har gått så langt at Drillo og..."
Hvis dere forsto hva jeg mente ;)
Tror ikke han mente: "greit at Drillo og Mokkelbost...", men "Tror ikke det har gått så langt at Drillo og..."
Hvis dere forsto hva jeg mente ;)
Opprinnelig postet av remtan
Tror ikke det er så ille at Drillo og Mokkelbost setter alle motstandere på benken.
Nå er det jo opprprsstemning i byen og ryktene går om så mangt... Men det er nå litt rart da. Først får Peters beskjed om at han er med videre. Når han uttaler seg negativt i media får han beskjed om å finne seg ny klubb. Neste ut er Markus. Trives ikke med spillestilen, HamKam neste. Håkan S er vel heller ikke den som holder kjeft om ting. Var det derfor han plutselig ble skjøvet helt ut i kulda rett etter at Drillo kom? Som sagt, det blir jo bare spekulasjoner inntil vi får sannheten bak salget av Markus.
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen.. nesten så jeg er flau over å være ffksupporter nå. (bare nesten..). så mye piss som blir skrevet her inne.. sett dere i sjefsstolen å prøv å gjøre jobben bedre selv..
Det er så jævli latterlig å preke om "se om du kan gjøre det bedre selv da vel". For faen, han idioten Mokkelbost skal lissom være utdanna for denne jobben da!!! Vi andre hadde kanskje ikke gjort jobben bedre totalt sett, men hadde han Mokkelbost hatt litt peiling om klubbens sjel hadde han ALDRI solgt Ringberg til en rival...
Si meg en positiv ting Mokkelbost har gjort i løpet av tiden i FFK? Å kom ikke med Kvisvik, han hadde kommet uansett. Syns det er på tide klubben innser at denne adm.dir stillingen er ubrukelig, hvertfall når de ansetter en ikompentent, arrgoant tulling som Mokkelbost
---------------------------
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25