Jeg vil benytte anledningen til å takke det idiotiske styre i ffk som selger en av sine beste spillere til en av de klubbene de må kjempe mot for å overleve.
Det er vel bedre å markere med TIFO på stadion vel!! om hva Markus betyr og hvordan stryret og ledelsen oppfører seg i denne saken. Gjerne på en TV kamp slik at flere får se hva slags fjols vi har her i byen.
Ikke sikkert det er Mokkelbost som skal ha skylden her. Det er mulig at Ringberg har fått signaler om at han ikke vil bli brukt på annen måte enn han er gjort hittil i år, og at han dermed selv har åpnet for å gå.
Han sier jo at han ikke trives så godt med åssen han er blitt brukt i år. Han passer ikke til å være ensom spiss.
Når det er sagt, er det rart om ikke FFK tenker seg å spille mer 442 nå som Toht er på plass. Ser for meg at Ringberg/ Hoås og Toth/ West vil danne spisspar denne høsten.
En stor takk:mad: til de som er annsvarlige for salget av Ringberg. Foreslår att alle som har en frivillig jobb på stadioen om å ikke møte opp til kampen mot VIF på Mandag. Først da kan vi vise missnøye. Hjelper ikke det, holder vi oss også borte neste seriekamp. La Arve Mokkeldust gjøre jobben selv.
Jeg er så SINNA så SINNAAA!! SINNNAAAAA NÅ!!
Skulle ønske jeg var sjømann for da hadde jeg kunne komme med de glosene jeg har oppe i skallen min akkurat nå!
---------------------------
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Å holde seg borte fra stadion er bare tøv. Klubben taper massevis av kroner. Det er bare å gjøre vondt verre. Bruk heller banner for å vise misnøye, eller kanskje vise ryggen og synge en nidvise samtidig til det sittende styret.
Enig! Å la være å møte opp blir bare tåpelig. Da straffer vi jo hele laget, og laget trenger vår støtte i tykt og tynt! Nei, møt opp mannsterke denne høsten og vær med på å løfte laget frem til mange seiere!