Han presiserer at han har snakket med flere klubber - også Brann.
– Jeg har snakket med både HamKam og Brann. Det har imidlertid bare vært snakk om en klubb for min del. Jeg gleder meg enormt. Det skal bli fantastisk gøy, sier John Anders Bjørkøy, som imidlertid presiserer
Morsomt at det er i boks. Har ikke veldig god kjennskap til spilleren, men har en god følelse for at dette kan være et smart kjøp. Han er helt sikkert sulten på å vise seg frem i Tippeligaen og vil gjøre en god figur. Er mange profiler fra 1. divisjon som har kommet opp i Tippeligaen og gjort det svært bra de siste sesongene.
dette er en spiller jeg har stor tro på.. virker som han er mye lik risholt i spillestilen, og det forundrer meg ikke om han danker ut nettopp risholt av laget.. risholt har ikke vært på topp i år, og har mista mye av den gnisten, gløden og de sugende løpene og taklingene han hadde før.. bjørkøy tror jeg overtar denne rollen..
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Jeg ser at han er født 08.01.1979, så da er han vel strengt tatt 26 år og ikke 25.
Har også lest at Hønefoss er fornøyd med hva de fikk for spilleren, men kjenner jeg FFK rett så vil neppe overgangssummen bli offentliggjort her heller...
Hvis Hornseth går til Hønefoss - noe som ikke er utenkelig - så blir det ikke som en del av pakka, men en isolert handel. Christian Petersen kunne nok inngått i en pakke, men han takket nei.