Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny spiss klar?

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Hva med Rush!?

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Olavesen
Hva med Rush!?

Han sa vel at Tromsø er det eneste alternativet hvis han returnerer til Norge. Men det er selvfølgelig lov å håpe ;)

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:
Det er helt sikkert Lars Petter Hansen de snakker om. Høyt merritert og høyt europeisk nivå... hmm.. Ja, det må være ham. ;)

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Får håpe det er en spiss passer godt i spann med Marcus.
Dvs er fhv rask, med spilleforståelse, kan dette med løp og ikke bare avslutte sjøl. men også se andre spillere.
Mener vel at Rushfeidt IKKE hadde vært noen spesiell forsterkning.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til:
mener at det var mandag de sa men...kan jo godt hende det er tirsdag og=)

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula
Dvs er fhv rask, med spilleforståelse, kan dette med løp og ikke bare avslutte sjøl. men også se andre spillere.
lett å se at du ikke har greie på fotball spillere. Jeg vil at spissen som kommer setter Ringberg på benk. å det er helt klart at en som Rushfeidt er av meget bra forsterkning.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tar de opplysningene FB kommer med, bl.a. det med at han har vært toppscorer i en klubb de siste fem årene, med en stor klype salt. Ser det heller på som veiledende informasjon... Ikke som noen absolutt sannhet.

de nevnte faktisk at denne spilleren hadde vært toppscorer de seneste årene..

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkfmv
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg tar de opplysningene FB kommer med, bl.a. det med at han har vært toppscorer i en klubb de siste fem årene, med en stor klype salt. Ser det heller på som veiledende informasjon... Ikke som noen absolutt sannhet.

de nevnte faktisk at denne spilleren hadde vært toppscorer de seneste årene..

Har du noe navn? Tar gjerne imot tips... Ring/send meg en sms på 95 40 50 60.

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til:
Kan jo være han Hamre da? Har helt sluttet å stole på FB, og jeg har vel et litt frynsete tillitsforhold til FFK-ledelsen også når jeg tenker meg om :mad:

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:
Detta her er meget gode nyheter, med denna Hønefoss spellern og en skikkelig toppspiss trur jeg virkelig vi kan væra med å kjempe om plass blant de 4 beste. Med Rajo tilbake i forsvaret og Roger i godt gammalt slag på midten skal det ikke bli lett å slå oss! Detta her er bra folkens, FFK kommer til å bli et skikkelig topplag!! PS: Håper spissen er Rushfeldt, han kan utfylle West/Macdonald meget bra:ffk:

A-lagspiller

Lagt til:
Har desverre ikke fått navn..eneste personen sa var at to spillere har skrevet under og en av de er en midtbanespiller og den andre var en spiss som har vært topscorer de siste årene..skulle presenteres på mandag..det er det eneste personen sa..vil ikke si navnet på denne sentrale ffk personen idet kanskje han kan ha forsnakket seg eller etc.. men det var ikke mokkelbost..

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til:
Rush!!!

Heia FFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Informasjon
Jörgen Pettersson, 29, Landskrona

Landskamper: 27.
Klubbar: Dösjebro IF, Kävlinge GIF, Malmö FF, Borussia Mönchengladbach, FC Kaiserslautern, FC Köpenhamn.
Stod på topp: Innan han skrev på för Mönchengladbach 1995 ville halva Europa ha Jörgen. Däribland klubbar som Ajax, Milan och Inter. ”Den bäste 21-åringen i Europa”, sa Mönchengladbach-tränaren Bernd Krauss ett år senare.
Bänkstatus innan allsvenskan: Tog inte en ordinarie plats i FC Köpenhamn. Det ska Landskrona vara glada för.
Allsvenska matcher sedan återkomsten: 31.
Plus: 82.
Snitt: 2,6.
Kommentar: När Jörgen är på spelhumör tillhör han den absoluta allsvenska toppen. Tyvärr är humöret inte alltid det bästa.

Landslagsspiller

Lagt til:
Tvilsomt om det er han

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Tvilsomt om det er han
der hjelper ett klubb sifte igjen :D

til ffkfmv
du sier at han presenteres på mandag og pressen vil sikkert være til stedet.. har du noe tids punkt eller ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av dracula

Dere må da snart forstå at en ny superspiss ikke skal spille sammen med Markus, men isteden for.

Markus er på vei bort allerede i sommer.

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Lagt til:
Hvis så er tilfelle, da trenger vi to spisser.
Den nye, Brian West, Øyvind Hoås, det blir for tynt

Landslagsspiller

Lagt til:
Dette melder NettavisenLes her

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Det står det at han er svensk i hvert fall, men TV2 Nettavisen har tillit hos meg på linje med Se & Rør...

Kunne det ikke bare bli tirsdag og fått en bekreftelse da? *legge seg til å sove lenge*

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Juniorspiller

Ble medlem: 03 aug 04

Lagt til:
Det står jo i f-b at han har vært toppscorer i dem siste sesongene, og at han er svensk i følge nettavisen. Så da er det jo bare å bla fra noe statistikk fra Allsvenskan og se hvem som har scoret mange mål og er over 30 år.

FFK til Royal League

Landslagsspiller

Lagt til:
Tror ikke vi skal stole for mye på at han er svensk, de tror kanskje det siden Arve har vært på ferie i Sverige

Landslagsspiller

Lagt til:
Hadde vært morsomt om det var Andreas Andersson fra AIK. Han er jo over 30 år og passer til beskrivelsen av en spiller med erfaring fra høyt europeisk nivå (AC Milan og Newcastle). Han har spilt for AIK siden 2000, men ut i fra mine opplysninger ikke vært toppscorer hvert år. Kontrakten hans går ut i 2006.

Men jeg tror nok innerst inne ikke det er ham...

Og en del av meg frykter fortsatt at det er snakk om Harald Brattbakk.

Velger å IKKE stole blindt på de opplysningene som er kommet ut.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Lagt til:
Nå har jeg gått gjennom Allsvenskan og Superettan, og ikke funnet én eneste spiller som oppfylte alle opplysningene som er kommet rundt spilleren. Kommer heller ikke på noen som spiller i Norge heller.

Jeg kan selvsagt ha oversett noe, men tror ikke det. Men kan jo også være en danske, finne eller noe annet rart også. Klarer ikke serøst å håpe på Sigurd Rushfeldt heller. Er vel ganske naturlig at denne spilleren lå under Todi Jónsson på FFKs prioriteringsliste for ny spiss som de har jobbet etter hele veien...

Men vi får håpe det ikke lekker ut noe navn før kontrakten er underskrevet og alt er i boks denne gang. Men det er likevel gøy å spekulere litt....

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til:
Endret:
Jeg har også nå gått gjennom sidene til klubbene i Allsvenskan, Costanza. Dersom det Nettavisen og F-B skriver stemmer (Er vel ikke altid det:rolleyes: ) så kan det være Hasse Berggren. Han er ihvertfall den spilleren som passer best til de beskrivelsene media har gitt.

Han er lagets toppscorer i år, samt har vært det siden han kom til klubben fra Haugesund i 2002. Han scoret også 11 av Haugesunds 33 mål i Eliteserien 2000, noe som holdt til en 8. plass på toppscorerlista.
I 2001 scoret han 14 mål i 1.divisjon, når Bala Garba ble toppscorer med 18 mål.

Men som sagt, vet ikke om vi bør henge oss for mye opp i påstandene om at spilleren er svensk...

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"

Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Tenkte også på Berggren. En gammel ringrev av en notorisk måljeger det, og husker ham faktisk fra tiden i Haugesund. Men kan vel ikke akkurat si at han har spilt på høyt europeisk nivå... Men som sagt, vi VET ikke om det faktisk er tilfelle at han må ha gjort det.

Et annet alternativ kan være Magnus Arvidsson. Svensk spiss på godt over 30 år som har spilt for tyske Hansa Rostock en del år. De rykket jo ned fra Bundesliga og Stabæk snappet nylig opp en annen svenske derfra. Men scoringsstatistikken til Arvidsson er jo ikke all verden da. For å si det mildt (selv om det er for et bunnlag i Bundesliga):

2004/05: 20 kamper og 2 mål
2003/04: 24 kamper og 6 mål
2002/03: 21 kamper og 1 mål
2001/02: 27 kamper og 5 mål
2000/01: 29 kamper og 4 mål

Men jeg ser ikke helt bort i fra at det kan være han likevel.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25