Stabæk - FFK
og det er ikke slutt enda...faen er detta for no...nå må de skjerpe seg ass...
dette er flaut...
---------------------------
Heia FFK
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Det høres ut som de er litt mere sugene nå men dette skulle ærlig talt ikke vært noen umulighet altså...
skuffende!:mad:
Heia FFK
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
PS! Hva er det med folk som fortsatt skriker på McDonald når FFK endelig begynner å spille bra på slutten? Greit, han burde kommet inn istedenfor Wiig rett før pause, men når laget endelig funker på slutten så endrer man da ikke på ting!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Uansett...det som slår meg er den enorme viljen hos spillerne til å bli kvitt ballen, helst så fort som mulig uten mål og mening...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av keiko
FFK ute av cupen. forsvaret har noe av skylda
Næææ, trodde det var dommerens sin skyld jeg.
Elleve røe og vite kællær
:mad:
Det eneste bra med denne turen var at jeg fikk tatt ut mye av min aggresjon og dengt han Lars litt.... :D
Dumme dagen....
Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!
Ivar Hoff
Opprinnelig postet av thomkat
ja du trur jo masse rart å du da :DOpprinnelig postet av keiko
FFK ute av cupen. forsvaret har noe av skylda
Næææ, trodde det var dommerens sin skyld jeg.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Er egentlig ikke noen vits i å skrive noe mer, for det meste ble skrevet og sagt etter lillestrøm-kampen. Ingen bedring i dag!! Skammelig rett og slett!!Det var bortkasta penger på en dag hvor jeg heller kunne sitti på brygga og nytt noen kalde
FY FAEN SÅ DÅRLIG!
ÆÆÆÆÆÆÆ!!!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Etter pausen gikk :ffk: offensivt ut, og kunne like gjerne fått 3-3 som 4-2 på slutten der. På slutten var det jo massivt :ffk: press, det var ikke SÅ dårlig. Tapte mange 2ndre baller som normalt, når skal vi begynne å plassere oss slik at vi kan ha ett pasningsspill og kanskje gjenvinne noen 2ndre baller?
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25