Svenskemedia skriver at Markus vil til Sverige
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Holters
Vel, som skrevet i en annen tråd... Dette med barn er noe av det verste som kan skje en fotballspiller:
1) Kvisvik kommer hjem pga dette. Han vil ikke at dattera skal snakke bergensk. I tillegg lengter kona hjem.
2) Helland gir seg etter denne sesongen pga barnet. Vil flytte hjem til bergen.
3) Ringberg og kona trives godt i Fredrikstad, men lengter hjem. Dattera har begynt å snakke norsk (!) og det faller ikke akkurat i god smak. Han ser vi nok ikke her til året.
Jeg er langt ifra overrasket om vi ikke ser ham her i Fredrikstad til året.
Holters.... du snakka jo med Cornelia på fisketuren... er det på tide at jeg flytter til Kroatia da???
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av Holters
Vel, som skrevet i en annen tråd... Dette med barn er noe av det verste som kan skje en fotballspiller:
1) Kvisvik kommer hjem pga dette. Han vil ikke at dattera skal snakke bergensk. I tillegg lengter kona hjem.
2) Helland gir seg etter denne sesongen pga barnet. Vil flytte hjem til bergen.
3) Ringberg og kona trives godt i Fredrikstad, men lengter hjem. Dattera har begynt å snakke norsk (!) og det faller ikke akkurat i god smak. Han ser vi nok ikke her til året.
Jeg er langt ifra overrasket om vi ikke ser ham her i Fredrikstad til året.
Holters.... du snakka jo med Cornelia på fisketuren... er det på tide at jeg flytter til Kroatia da???
hehehehe... Det er litt annerledes da... Hadde du hatt kroatisk hustru og bare bodd i Norge i 2 år, så skal du ikke se bort ifra at du hadde flyttet hjem! Du bodde vel 3-4 år i Norge FØR du fikk Cornelia? Og nå er ho 12 år? =)
Men synes du bør lære ho å snakke flytende kroatisk! =)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Særlig med tanke på at det er 2 Brannspillere og at Ødegård er RBK spiller. Med andre ord kun tre klubber som hadde en mer effektiv spiss enn Ringberg.
Effektiv var vel litt feil ord? Scoret flere mål kan jeg dog være enig i :)
Ringberg har vel aldri vært kjempeeffektiv som spiss, han har bommet på en del kjempesjanser i løpet av karrieren i FFK, men har jo pøst inn en del også da :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Særlig med tanke på at det er 2 Brannspillere og at Ødegård er RBK spiller. Med andre ord kun tre klubber som hadde en mer effektiv spiss enn Ringberg.
Effektiv var vel litt feil ord? Scoret flere mål kan jeg dog være enig i :)
Ringberg har vel aldri vært kjempeeffektiv som spiss, han har bommet på en del kjempesjanser i løpet av karrieren i FFK, men har jo pøst inn en del også da :)
Jo!!!
Marcus Ringberg har alltid var effektiv som spiss:
Fredrikstad 2005 = 3 mål
Fredrikstad 2004 = 11 mål
Fredrikstad 2003 = 19 mål
Fredrikstad 2002 = 31 mål
Mjällby 2001 = 17 mål
Mjällby 2000 = 18 mål
FFK spiller helt feil i forhold til hva som er Ringbergs styrke. Han er en god avslutter innenfor 20 meter, og der han lager det meste av sine mål.
Når FFK spiller med 1 på topp, sier det seg selv at Marcus ikke kommer til sjanser.
Jada, fotball handler om nettopp følelser. Men de som setter opp laget og kjøper spillere bør kanskje kunne legge følelsene tilside.
Opprinnelig postet av oleberg
Antall lagde mål er hva en spiss dømmes etter. Det er det som bestemmer prisen på spilleren, og også mye hvordan laget bygger opp sitt angrepsspill.
Nå var det ikke hva en spiller dømmes etter vi diskuterte heller da, det var betydningen av ordet effektiv... Og jeg mener Ringberg ikke er noen effektiv spiss.
Men nok om det...
At spisser blir dømt etter antall mål er noe helt annet og noe jeg er enig i.
Han liker ikke spillestilen til Drillo
FFK til Royal League
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25