Ny spiss?
Mener da seriøst at den store smellen til Tor kom fra Baron i en utboksing? En utboksing som ikke var retta mot ballen i det hele tatt.
Men, om FFK noen gang kjøper Kippe, DA skal jeg pipe på egen spiller for første gang! Steinar skulle fått lov til å gå på jobb med et brekkjern neste søndag.
Men, om FFK noen gang kjøper Kippe, DA skal jeg pipe på egen spiller for første gang! Steinar skulle fått lov til å gå på jobb med et brekkjern neste søndag.
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Tor fikk to smeller i den kampen. Først da han headet inn i Powell, deretter av Baron. Den første var visst den verste.
Men jeg er litt skeptisk til Powell sine kvaliteter. Det er en stund siden han har gjort det bra i Tippeligaen, og i tillegg slitt med skader og lite spilletid. Vi bør vel sikte høyere enn å hente inn LSKs 4. valg på spissplass?
Men jeg er litt skeptisk til Powell sine kvaliteter. Det er en stund siden han har gjort det bra i Tippeligaen, og i tillegg slitt med skader og lite spilletid. Vi bør vel sikte høyere enn å hente inn LSKs 4. valg på spissplass?
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Synes egentlig ikke det høres så gæærnt ut. Powell er en meget habil tippeliga-spiss, HVIS han holder seg skadefri.
Det jeg derimot er litt redd for, er at vi henter den ene 30-åringen etter den andre(selvsagt litt overdrevet, men allikevel)
Men vi må huske på at vi fortsatt er et middelmodig tippeligalag, og vi kan faktisk ikke velge og vrake i spisser. Ække sikkert powell er noe dumt kjøp se!
Det jeg derimot er litt redd for, er at vi henter den ene 30-åringen etter den andre(selvsagt litt overdrevet, men allikevel)
Men vi må huske på at vi fortsatt er et middelmodig tippeligalag, og vi kan faktisk ikke velge og vrake i spisser. Ække sikkert powell er noe dumt kjøp se!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Det spekulerers i en sum på 1 million er han verdt det, pluss at han er godt lønnet
mulig vi bare kan glemme Powell og se etter en annen spiss. LSK vil bytte han bort
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
For å si det sånn. Om FFK har mye cash, så bør de melde seg på i kampen om Occean. Han hadde passet helt perfekt inni FFK! Men det er vel uansett bare å drømme. Tror ikke FFK gidder å prøve engang.
Engasjert hovedtribunist!
Occean hadde vært en glimrende spiller å fått,men han blir jo for dyr,både lillestrøm og VIF er jo villige til å gi MINST 5 mill....etter kjøpet av Super Ray(forhåpntligvis) har vi vel ikke råd til en så dyr spiller til.Men hadde jo vært gull:D
PÅL
Tror vi ikke kan ha han på laget selv om vi ønsker det. blir for mange utlendinger og det går vel utover dem unge vi har. tenker på mcdonald,Garro også har vi west.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25