Det hadde vært interessant å høre hvordan han så på fremtiden sin i klubben mhp skader og at han har gått fra å være 1.valg til 4.valg på stopperplass i løpet av en sesong. Tor er en kjernekar, men har jo vært uheldig med skader.....
Synes forresten fisketuren med Raio var meget interessant å lese. Veldig godt initiativ av dere dette her. Genialt å la spillerne kaste ballen videre også....
Hvor ofte blir det fisketurer og når kan vi vente neste reportasje?
Tviler på at Trondsen spiller uansett, han trenger forsiktig matching hvis han noen gang skal komme tilbake. Under rekruttkampen mandag var han ikke akkurat i mange hodedueller...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
Noen som vet hans status? Har han sittet på benken i det siste? Er han ikke regnet fit nok for tippeligaspill? Jeg registrerer jo at han spiller for rekruttene for tida...
Som andre også har sagt: jeg tror vi skal regne det som en ren bonus hvis han noen sinne kommer opp på tippeliganivå over en lengre periode igjen. Dessverre :-(
Trondsen spiller rekruttkamper fremover for å se hvordan det går med hodet. Personlig så tviler jeg sterkt på at vi får se mannen i Tippeligaen igjen...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"