Har klubben fortsatt råd til å fornye kontrakten med West når de bruker så mye på Kvisvik? Hvorfor skal de ha Kvisvik hvis de ikke har en spiller som West, som Kvisvik kan spille opp til? Håper virkelig det finnes penger til West også!
Kvisvik-kjøpet har ingenting å si i forhold til Brian West. Det er vel i første rekke eksterne investorer som skal betale overgangssum og lønn til Kvisvik.
Tror vel det er sikrere enn noen sinne at West får bra kontraktsforslag fra FFK, nå som Kvisivik er "klar". Skal like å se det tippeligalaget som tør å stå høyt på banen med West på topp og Enerly og Kvisvik på kantene.
---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Tror nok de beholder West nå. Siden Viikmae ikke skal være i klubbenlengere må nok West bli. Har ikke så mange alternativer fremover på banen. I hvertfall ikke når vi tenker på fart.
Hvis jeg ikke husker helt feil, så har vel du hørt en del rart som du har delt med oss på forumet her i år...
Brattbakk er uansett neppe klar for å bli lånt ut til en annen klubb nå. Han er en familiemann og er vel etablert i Trondheim. Har flere ganger sagt at han ikke kommer til å reise bort fra byen til en annen norsk klubb.
Brattbakk rykktet har svirra rundt i Fredrikstad ihvertfall i 3 uker nå, men har ikke hørt eller sett noe på div. forum rundt omkring så det er vel bare ett usant rykte. Men det merkelige er at jeg har hørt det fra flere hold.
Kan godt tenkes at FFK har forhørt seg om han. Er en god spiller, men jeg vet ikke om jeg hadde satset på han. Tror rett og slett ikke han hadde passet inn i laget. Kanskje på plassen til enerly.
Ja bare vent og se dere. FFK offensive, ha ha ha. Tror det ikke før jeg får se det!. De føler de ligger så godt ann på tabellen at de ikke gidder mer enn Kvisvik. Merk dere mine ord!!!