Nja... Ser poenget ditt helt klart. Men spørsmålet er om det ikke kvalifiserer som å komme hjem når du har vært i Bergen, Østerrike og Bergen...og komme hjem til Østfold. Jeg bor selv på Saltnes der Kvisvik skal bygge og Fredrikstad er definitivt hjem for meg.
Spørsmålet er om han tradisjonellt har hatt større tilknytning til Sarpsborg. Noen som kjenner historien bedre enn meg ?
Det må vel være greit nok at han er østfolding. Det er slutt på den tiden da spillerne kom fra Trosvik og Holmen området. Østfoldinger på FFK!:ffk:
Raymon is comming home!!!!!!!!
har en god følelse på at han kommer nå.får vi istand kvisvik overgang og forlengelse av kontraktene til west og ringberg skal jeg smile helt til 2006!:ffk:
Etter det jeg har blitt fortalt av troverdig kilde er det private årsaker i Kvisviks nærmeste familie som gjør at de vil flytte nå, og at Brann-ledelsen har akseptert ønsket. Det eneste som gjenstår er avtalen mellom klubbene. Visstnok bare flisespikkeri om summen mellom 5-6 millioner kroner. Deretter blir Kvisvik FFK-spiller så snart som mulig.
Dette skriver en på VG, Dette skriver en på VG,
Trond Fredrik Ludvigsen fra Bodø/Glimt. Prisen for Kvisvik skal være kr 6 mill. Følg med på TV2 nyhetene kl 18:30.