ikke lenge igjen til kampstart nå...tenkte vi måtte han en kamptråd for oss som ikek får dratt til ålesund av diverse årsaker i dag,så kan jo samle alt her:cool:
deeeilig,sitter med godfølelsen av 3 poeng i dag:ffk:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
dette ser ikke lovendes ut.. aalesund styrer, og burde ledet. Håpe vi holder til pause og at vi får se et helt annerledes ffk-lag i andre omgang. Ja til kynisme!
har vært heldig som har ungått en scoring i mot...men det virker som berthelsen sliter veldig på backplassen sin i dag,for de gangene ålesund har kommet til har det stort sett vært fra den sida...
redd for at han skal få det røde kortet også...
håper eggen har noe lurt å si i pausa nå:cool:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
fryktet venstresida med bertelsen og hoås...hadde faktisk foretrukket 4-5-1 i den kampen her og west inn i 2omg.nå har vi ingen overaskelses moment på benken.og west kommer til å bli bytta ut i 2omg engang også...ifølge vg.no/live blir vi til tider rundspilt...
men drillo sier vel noen sannhetsord til eggen/ahlsen i pausa:D
Enig at det ikke er så voldsomt bra. Aalesund har flinke vinger og jeg var redd for mål imot til pause. Men FFK-forsvaret er ganske trygge når de får kontakt med ballen og vi er ikke helt tannløse framover så jeg har godt håp. West har ikke fått utrettet mye, virker mer lett enn rask, men noen kamper blir vel sånn.
Jeg hører speaker på stadion snakker om dette som "årets viktigste kamp" for Aalesund så FFK-gutta må nok ta fram noe ekstra for å vinne her. Kanskje Drillo har noe smart på lager over mobil..?
måtte jo skje...står på vg at wiig gikk ut ipausa og czwartek inn??vil det si at vi nå spiller uten west og wiig...lite fart i laget da...nå er det på tide med macdonald!
uff...nå blir det å deppe i 2uker...synd west bel brukt fra start.han er og blir en fantastisk innbytte.når motspillerne begynner å bli vasne i beina...men han sa vel til drillo at han var fit for fight,noe han defenitivt ikke var...
... men sa før kampen mot Tromsø at jeg ville være fornøyd med 6-7 poeng på de neste tre kampene. Med tap i dag, så betyr det bare at vi må slå Glimt! ;)