Laget mot enga
Totalt uforståelig at noen vil bruke Hoås istedenfor Ringberg utifra prestasjoner på banen sålangt i sesongen. I tillegg er Ringberg en ledertype som man trenger på banen uansett, tross måltørken.......
Denne gang tror jeg Drillo velger dette laget:
Sørlie
Blix
Bora
Helland
Bertelsen
Enerly
Risholt
Ramberg
Brenne
Hoås
Viikmae
West tror jeg blir spart helt til 2. omgang.
Når han kommer inn, kommer vi til å gå over til 4-4-2, og da kommer en av midtbanespillerne til å bli byttet ut. Hvis Hoås får til like lite i denne kampen, som i de 3 siste kampene, er det sannsynlig at det blir ham som må ut.
Håper Mc Donald er med i troppen og at vi får se ham i aksjon i noen minutter i det minste.
Sørlie
Blix
Bora
Helland
Bertelsen
Enerly
Risholt
Ramberg
Brenne
Hoås
Viikmae
West tror jeg blir spart helt til 2. omgang.
Når han kommer inn, kommer vi til å gå over til 4-4-2, og da kommer en av midtbanespillerne til å bli byttet ut. Hvis Hoås får til like lite i denne kampen, som i de 3 siste kampene, er det sannsynlig at det blir ham som må ut.
Håper Mc Donald er med i troppen og at vi får se ham i aksjon i noen minutter i det minste.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Jeg snakket med Drillo igår og da sa han at alle bortsett fra Raio blir tilgjengelige på mandag.
Har Viikmae blitt skadet på treninga idag?
Har Viikmae blitt skadet på treninga idag?
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25