Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye spiller i Sommer?

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:
Tusen takk, Mucho Grazias Holters.:):)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Michael Røn, kontrakt ut 2004. eh han kan vel ikke spille uten kontrat ?

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko
Michael Røn, kontrakt ut 2004. eh han kan vel ikke spille uten kontrat ?

Om du ser på datoen på artikkelen så er den skrevet i september 2004. Det har altså vært kontraktsforhandlinger etter den tid. :)

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04

Lagt til:
Jeg synes ikke man skal hente inn Kvisvik for enhver pris. Det blir liksom feil å betale en 4, 5, 6 millioner eller mer for en aldrende spiller som snart sitter på kanten av grava og dingler med bena. Jeg synes det må være bedre å satse på f.eks 3 kvalitetsspiller a 1,5 til 2 millioner pr stk. Man får mye kvalitet for den prisen. Spillerne som hentes inn, bør ikke nødvendigvis ha "kjente" navn. Bare se på Bora og Piroija. Spillere som var totalt ukjente for meg, men ingen kan vel si at de ikke er kvalitetsspillere og dessuten så utfyller de hverandres svakheter. FFk bør ikke bare øse ut penger for å få et kjent navn. Det er lov til å være litt lur.

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Den eneste feilen jeg kan se er at jeg mener Jørgen Pettersen`s kontrakt går ut til sommeren. :cool:

Jørgen sa i et intervju da han ble klar for lån i Stabæk, at han regna med at han var Stabæk-spiller mer eller mindre permanent nå, iom. at kontrakten hans går ut til høsten...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Ett par småting angående lista:

Lasse Staw:
Mener han skrev under en treårskontrakt før denne sesongen.

Momo:
Tror faktisk han har kontrakt ut 2006 sesongen.
Mener å huske at han kommer tilbake til FFK etter ett år i Raufoss.

Peters:
Kontrakt ut 2006.

Lahai Fallay:
Er han fortsatt i FFK?

De det etter mitt syn haster mest med å forlenge med er:

Brian West.
Klassespiller når han er uten skade. Såpass skadeutsatt at vi burde finne en backup til ham i tillegg. Mulig vi allerede har det i McDonald, men han har jeg ikke sett spille selv.

Steinar Sørlie.
Har spilt overaskende bra i år.
Mener at han fortjener minimum ett år til, ikke minst for å få litt kontinuitet på keeperplassen. Regner nemlig med at Aleksander forsvinner og at FFK kjøper inn en ny konkurrent til Steinar. Kanskje Per Morten Kristiansen?

Pål André Czwartek.
God nok for FFK, men ikke eksepsjonelt god. Om man ikke henter inn en erstatter her så burde FFK tilby Pål en lenger kontrakt. Håper vel egentlig at han blir mest fordi at jeg har sansen for ham og fordi han har vært så lenge i FFK.... (Kanskje ikke god nok grunn men...:))

CostaRicanerne.
Her har jeg ærlig talt ikke gjort meg opp noen mening siden jeg aldri har sett disse i kamp.

Om FFK ikke har planer om å forsterke midtforsvaret til sommern så burde vi også forlenge kontrakten til Roger Helland.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25