Denne lagoppstillimgen var nok forventet, ja.
Gledelig at Ringberg spiller, for han pleier jo å gjøre det spesielt godt mot Ham-kam. Det skal bli spennende å se hva han og Viikmae kan utrette fra start.
Men hvem sitter på benken? Er feks. Mc Donald der? Jeg forventer at Drillo snart slipper han utpå, slik at han kan få føling med nivået i Tippeligaen. Men vi får nok se ham mot Gressvik på onsdag, tenker jeg?
Angående benken så har "Patrioten" postet troppen som drar til Hamar i en annen tråd og ser ikke navnet til McDonald der.
Skjønner dog ikke hvem "ans" skal være, må vel enten være Ramberg eller Lund Hansen som jeg ikke ser nevnt.. Merkelig om vi drar til Hamar uten en keeper på benken...
MacDonald blir nok spart nå i starten av serien, greit å plukke poeng og å spille på de spillerne som har litt mer fysikk og som er litt ¨taktisk¨ klokere. Regner med at han kommerr på når banene blir bedre og spillet til guttane begynner å sitt orntli.
tror det blir en kald dag i h... før Drillo slipper innpå en 18 åring som Drillo mener har store mangler deffensvit. De som venter på McDonald venter nok dessverre forgjeves. Bare det at McD ikke er i troppen, når venstrekanten skal dekkes av Peters, sier vel sitt om hvor langt McD er unna en plass på laget.
Fikk ikke frem noen lagoppstilling jeg..kun en blank f-b side, med en feilmelding om noe som var "invalid"....men er det samme lagoppstilling som f-b hadde i papiravisa i går så er det kun et sannsynlig "tips"