Søndag 29 holder hardt for min del, men jeg skulle gjerne vært med. Ålesund er en fin,fin by. I tillegg er det fra Ålesund Cecilie Skog kommer fra, hun som tok med seg FFK vimpelen til topps på Mount Everest. Hun bor nå ved Stavanger, men det hender jo at hun er hjemme. Huset til hennes foreldre er jo å regne som et FFK klenodium i Ålesund.
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Vil bare si at i nærmeste framtid vil det bli lagt ut ny link med påmelding til turen....da er det viktig å være tidlig ute, først til mølla vil jo da gjelde...
Jeg bor for tiden i Ålesund og snakket med innehaveren av poolet.no (En veldig bra fotball/biljard pub). De tar imot bortesupportere med åpne armer. Dette er også den puben som ligger nærmest stadion. 5 minutter å gå. Så hvis en kan ta med seg en FFK cd så blir det bra stemning før kampen, slik det alltid er når plankehaugen er på borteturer. :ffk:
P.S. De skal også sende en mail til lederen av plankehaugen ca 14 dager før kampen.