Ligger de 500 bilettene som Odd har fått inn i dette tallet på 7200
??
Og til deg "brukernavn" Forsberg er ræva --> tenk litt på hva han gjorde for klubben når vi lå med brukket rygg i 2. div. det er jammen godt at noen gadd å støtte oss på den tiden da FFK ikke gav så mye PR og media oppslag.
At han får tilbake noe nå, når alt er blitt som det har er vel bare naturlig.
Kan ikke skjønne hvorfor enkelte skal drive med denne hets`en mot høili og forsberg. Hvordan skal vi da en gang få de tilbake. Høili ga vel mer i 1.div enn vår nåværende hovedsponsor i TL. skulle gjerne hatt de tilbake i sponsor-gruppa
Katta, han har nok tilført mye, men det er tanken bak det hele jeg blir kvælm av.
Jeg tar bort Forsberg når han har rettet opp inntrykket, ..så kan jeg sitte her, beskyttet, navnløs på nettet å klage på`n intillvidere.
---------------------------
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Er vel ikke så mange som driver hets mot Høili, han kritiserte Harry og ble ikke med videre fordi nye stadion havnet på værste. Det fikk han fortjent nok pepper for. Men det bør vi snart være ferdig med........
Forsberg derimot har visst sitt sanne ansikt for hele byen, men også den saken bør nå være et tilbakelagt tema........
Våre meteorologer har tatt en liten helomvenning og gått over til at det skal være bra vær i morra likevel! Eller ihvertfall ikke regn som de meldte det skulle være hele dagen om fredagen..
Så blir nok fullt! Samt en del koseligere siden stadion ikke akkuratt har så mye tak for å beskytte mot regnværsdager..