Kona hans har ikke nedkommet med barnet enda, det betyr at han blir hjemme fra Trondheim.
Blir spennende å se hvordan Trondsen klarer seg. Han spilte for FFK2 på mandag hvor laget tapte 2-0, ikke
noe god attest for dagens kamp, men får håpe at han er bedre skjerpet i dag, enn på mandag.
synd ingen kunne sponse fly til han da slik som en brann spiller fra fredrikstad fikk en gang :D
Nå flyr riktignok troppen oppover, men problemet var at Helland ikke kom seg hjem igjen samme dagen. Kampen gikk såpass sent at de ikke rakk noe fly og dermed velger han heller å bli hjemme.
Trondsen begynte usikkert, men spilte seg opp. Jeg er imponert, egentlig, for han hadde ikke mye kamptrening, for å si det mildt.
Hvis Tor får litt ro nå, uten skader og tull, så blir det Raio som må spille Tor ut av laget! :-)
Bekkene var litt rufsete idag, og jeg synes Bertelsen selger seg litt for enkelt ved en 4-5 anledninger. Blixt spiller seg opp, men gjør noen stygge feil i mann-mot-mann.
Vel, vel, forsvaret skal bli bra det. Og når det skal bli bra får vi si oss fornøyde med kun to baklengsmål på tre kamper. :-)
Tor har jo ikke akkurat mye kamptrening, så er nok ikke urimelig å anta at han rett og slett ikke orket mer. Når det gjelder Enerly så er det skade han kjente til, men han blir nok klar igjen til neste kamp.
Synes faktisk ikke det hadde gjort no å tatt ut enerly uansett jeg. Viikmae var etter min mening bedre en enerly på kanten der. Riktignok tok vi ut dødballspesialisten vår, men sånn kampen utviklet seg så trengte vi mer arbeidskraft enn finslepen teknikk idag, og da var det greit etter min mening.
Tor hadde visstnok ikke mer å gå på og Enerly slet med lysken... Igjen... Men regnet med at en ny tablettkur gjorde han klar til neste kamp, men likte ikke helt å spise tabletter uka lang.