Husk meg
Brukernavn
Passord

Hjælmen!!!

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til:
det jeg ikke skjønte var om du fikk igjen disse eskene (den episoden hvor han kastet den på deg) før eller etter kampen.....

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
tja... delvis enig!! Men jeg hadde aldri verden klart å stoppe alle Mossingane som hadde hoppet over gjerdet hvis dere hadde passert oss!! Jeg så at døm ville komme forbi her og gikk først ut!! For å se hva vaktene gjorde, døm gjeorde ingenting, derfor måtte jeg bara gjøre det!! Så ikke bak meg om det kom noen andre mossinger, før securitas folka kom å tok vekk flagg gutta!! Jeg gikk tilbake, så kom Julle (MFK`s kaptein) å be oss roe oss ned!!
Mange kan ta sjølkritikk i denne situasjonen og jeg er gjerne den første som tar det!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Landslagsspiller

Lagt til:
ok hjælmen, da er vi enige (om dette....)

:ffk: :ffk: :ffk:

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ajg
det jeg ikke skjønte var om du fikk igjen disse eskene (den episoden hvor han kastet den på deg) før eller etter kampen.....

Var før!!

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til:
Tja, må si meg delvis enig med Hjælmen her. Fra sittetribuna så det klart ut som om Hjælmen forsøkte å hindre de løpende FFK-supporterne å storme fram forann kråkene. En skulder er et uskyldig tiltak i så tilfelle, og kan muligens ha forhindret mer bråk enn det det faktisk ble. :rolleyes:

Landslagsspiller

Lagt til:
hjælmen:

hvis denne episoden skjedde før kampen, kan det vel ikke ha vært det som startet bråket etter kampen, som du skrev....

A-lagspiller

Lagt til:
Var samme vakta som ba flere av våre medlemmer dra tell hællvette hjem og han var jo ikke i utgangspunktet populær!!

Landslagsspiller

Lagt til:
ok da får vi bare legge denne episoden bak oss, vi får vel konkludere med at både plankehaugen, kråkevingen og vaktene må ta hver sin del av skylda... får håpe det ikke skjer noe sånt på melløs når vi kommer til høsten....

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:
Hei Hjælmen

Roy A . her .. sånn at du vet det var det ikke meninge å provosere dere tenkte ikke på at dere sto der en gang jeg .. Jeg beklager dette på det sterkeste og takke for at du stoppa meg .. Snakkes i slutten av Juli vel ...

1 plass. 2005

Juniorspiller
Ble medlem: 14 apr 03

Lagt til:
Dette fanget nesten interessen like mye som diskusjonene rundt samba på Stadion jo! Ikke verst Hjælmen! Og nå skjønner vel du også at det er FFK og FFK ALENE som er best i Østfold!! :cool::cool:
:ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Hei Hjælmen

Roy A . her .. sånn at du vet det var det ikke meninge å provosere dere tenkte ikke på at dere sto der en gang jeg .. Jeg beklager dette på det sterkeste og takke for at du stoppa meg .. Snakkes i slutten av Juli vel ...

Det er helt ok!!
I slutten av Juli er det på`n igjen!
Vi får vel gå tell Dagbladet med noe nytt i år!! Vår vel ta ett og annet Espen Graff intervju ævv!!

A-lagspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av ajg
ok da får vi bare legge denne episoden bak oss, vi får vel konkludere med at både plankehaugen, kråkevingen og vaktene må ta hver sin del av skylda... får håpe det ikke skjer noe sånt på melløs når vi kommer til høsten....

Detta er glømt nå!! MFK planlegger hvilke av svingene dere skal plasseres i alt, slik at det ikke skal skje noe tull!!

Landslagsspiller

Lagt til:
kødder du, hjælmen??? har dere tenkt til å plassere oss i en av svingene??? alle motstandersupportere har jo stått på langsida i alle år!!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Tror det er nytt av året på Melløs at de plasserer bortesupporterne på dårligere plasse. Var vel et tiltak basert på frykt for at bortefansen skulle påvirke dommeren og linjemann for mye, etter hva jeg har lest....:)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

A-lagspiller

Lagt til:
Stemmer det!! Har ikke gått hittil!! Pga mangel på dasser!!
Bortesupporterne på Melløs har nevnt at Melløs er den beste arenaen for bortesupportere!!
MFK forandra policy etter VIF kampen i fjor som linjemann vinka straffe etter at klanen begynte å pipe!! Noe som til og med ble støtten av NFF!!

Melløs er liksom vår hjemmebane, flere ganger har det blitt motsatt virkning!! Melløs har aldri vært noen frykta bortearena, derfor skal disse tiltaka settes igang!!
Blir for ikke når bortesupporterne har bedre plassær enn vårs!!

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03

Lagt til:
[quote=Hjælmen]
Opprinnelig postet av ffkerkonge

Det er helt ok!!
I slutten av Juli er det på`n igjen!
Vi får vel gå tell Dagbladet med noe nytt i år!! Vår vel ta ett og annet Espen Graff intervju ævv!!

Ja vi får vel det sikkert noen som blir lurt i år også .. eller skal vi prøve å komme i avisa på riktigt ... heheh

1 plass. 2005

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25