Stadionavtalen i boks
Djpete: Amen!
Latterlig at mannen er så bitter i tillegg...
Uansett, det viktigste nå er at framdriften på Værste økes med 500% i minuttet og at ting begynner å falle på plass...håper det foregår ting i kullissene, men i nye FFK som får Kina på 80 tallet til å virke like åpent om beina til Berit Riise er det aldri godt å vite...La oss bli ferdig med denne patetiske framtonigen som kaller seg Henning Cornelius Forsberg Jr. og se framover!!!
Latterlig at mannen er så bitter i tillegg...
Uansett, det viktigste nå er at framdriften på Værste økes med 500% i minuttet og at ting begynner å falle på plass...håper det foregår ting i kullissene, men i nye FFK som får Kina på 80 tallet til å virke like åpent om beina til Berit Riise er det aldri godt å vite...La oss bli ferdig med denne patetiske framtonigen som kaller seg Henning Cornelius Forsberg Jr. og se framover!!!
Er enig i det meste som har blitt skrevet om Henning Forsberg, djpete.
Jeg synes også det er direkte kvalmende å lese at Forsberg ikke vet om han blir å finne på tribunen på nye Værste stadion. Elsker han plutselig ikke FFK lenger?
Men mitt poeng er at på det tidspunktet som han valgte å gå inn i FFK, for og få klubben opp å stå, så var det veldig positivt for klubben og er nok en av flere grunner til at vi idag har en klubb som befinner seg i eliteserien og at organisasjonen FFK må sies å være blandt toppene i Norge.
Når det er sagt, så er jeg skuffet over at han har valgt å gi seg selv en slik avsluttning på sin tid i FFK som han nå har gjort.
Når du nå er så kritsk, djpete,
så vil jeg bare til slutt minne deg om at du som nestformann var med på å gi Henning Forsberg et 10 års æresmedlemskap i Plankehaugen for litt over et år siden, hvis jeg ikke husker helt feil. :D
Jeg synes også det er direkte kvalmende å lese at Forsberg ikke vet om han blir å finne på tribunen på nye Værste stadion. Elsker han plutselig ikke FFK lenger?
Men mitt poeng er at på det tidspunktet som han valgte å gå inn i FFK, for og få klubben opp å stå, så var det veldig positivt for klubben og er nok en av flere grunner til at vi idag har en klubb som befinner seg i eliteserien og at organisasjonen FFK må sies å være blandt toppene i Norge.
Når det er sagt, så er jeg skuffet over at han har valgt å gi seg selv en slik avsluttning på sin tid i FFK som han nå har gjort.
Når du nå er så kritsk, djpete,
så vil jeg bare til slutt minne deg om at du som nestformann var med på å gi Henning Forsberg et 10 års æresmedlemskap i Plankehaugen for litt over et år siden, hvis jeg ikke husker helt feil. :D
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Dette æresmedlemskapet bør inndras sporenstreks!
Send han et åpent brev via bla` så kan vi jo se hva han svarer!!!
Send han et åpent brev via bla` så kan vi jo se hva han svarer!!!
Det beste for alle parter er nok at denne saken om Henning Forsberg blir lagt død så fort som mulig.
En ny tid kommer for klubben og man må alltid se på mulighetene fremover.
Og mulighetene for FFK i fremtiden er enormt store, det er vel de fleste enige om. :D:D
En ny tid kommer for klubben og man må alltid se på mulighetene fremover.
Og mulighetene for FFK i fremtiden er enormt store, det er vel de fleste enige om. :D:D
FFK på toppen i 2005
At Forsberg kan trekke inn Høilli i denne saken blir bare for dumt.Spesielt når Høilli har puttet inn ca 1.mill i FFK i år også.
Nei Forsberg ta din kjepphøyehest og ri ned i avgrunnen der du hører hjemme.
Nå er jeg av den personen som aldri har likt hans engasjement for ffk.
Nei hold deg til dine like menn ute på Hankø.
Takk for det du gjorde men nå har tatt tilbake.
Nei Forsberg ta din kjepphøyehest og ri ned i avgrunnen der du hører hjemme.
Nå er jeg av den personen som aldri har likt hans engasjement for ffk.
Nei hold deg til dine like menn ute på Hankø.
Takk for det du gjorde men nå har tatt tilbake.
Til dere som tror at pengene Forsberg sugde til seg kommer til å gå til en investorpool. Glem det. Mannen er avslørt og har visst byen hvem han er. Penger, penger, penger....... Det er det mannen er opptatt av. Æresmedlemskapet bør inndras umiddelbart. Møkkamann
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25