Husk meg
Brukernavn
Passord

Stian Johnsen på prøvespill i ålesund

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
den tror jeg ikke noe på. Drillo er en meget respektert trener. jeg tror mer på at dem ikke kan bevise det han krever.

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Tomprat, eller mener han det?

Det begynner uansett å haste for godeste Drillo, og jeg er skeptisk til at han finner kvalitet så sendt. Det ender vel med at vi selger kvalitet og henter inn kvanitet.

Han bør i hvert fall ha funnet fullgode erstattere som er bedre enn for eksempel Johnsen og Risholt hvis han gir slipp på dem.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av keiko
den tror jeg ikke noe på. Drillo er en meget respektert trener. jeg tror mer på at dem ikke kan bevise det han krever.

Faktisk enig med keiko. Godt sagt. Er det noen som ikke har tillit til trenere så bør de få slippe. Laget først.

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til:
Endret:
Huff... Denne tråden blir bare skumlere og skumlere. Særlig hvis Anduril har rett (og det tror jeg han har) i at Risholt er på vei vekk. Jeg er og har tidligere vært kritisk til det jeg hører om Rogers treningsmoral, men han er likevel en av de beste sentralmidtbanespillere i tippeligaen, og da er det dumt å gi han et slikt ultimatum, når de heller burde forsøke å motivere ham, og få han til å trives.

At Stian kan, vet vi alle, og det er 9 dager til overgangsvinduet stenger. Vi kan ikke miste spillere nå, uten at noen bedre spillere er på plass.

La oss selge hele laget!!

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til:
Endret:
Hvis de selger Risholt vet jeg faen ikke hva jeg gjør! Da kan hvertfall Myklebost dra til hælvete for alt jeg bryr meg, og er ikke så farlig med hva Drillo gjør heller...

Men, jeg tviler på at noen i FFK er så dumme at de gir slipp på en av norges beste midtbane-spillere. Gjør de det, og fortsetter den trenden, kan vi vel gå ca. 20 år tilbake i tid for å finne ut hvor det fører oss....

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Har også hørt rykter om Risholt før det kom her inne. Til Carlsberg: Vi trenger folk som er villig til å blø for drakta. Er de ikke det så bør de få slippe. Laget først.

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til:
Det finnes selvfølgelig bedre venstre kanter enn Stian. Det er bare et problem. Pr dags dato har vi ingen i stallen som er bedre! Så hvis de ikke har noe konkret ess i ermet synes jeg dette virker for dumt.

Når det gjelder Risholt er det jo galskap og la publikumsyndling nr 2 (regner med at West er nr 1) gå. Risholt bidro mye i fjor. HVis de i tillegg skal la koskela gå som er utfordrer i samme situasjon så skjønner jeg ingenting. Dvs jeg skjønner hvis Koskela må gå, men ikke hvis Risholt må gå. VI har jo selvfølgelig Ramberg da, men er ikke det også et litt usikkert kort med tanke på om han holder en hel sesong...

Nå gir dem en del spillere beskjed om at de "nesten har fyken" Hvis de nå ikke blir kvitt disse spillerne. Hvor motiverte er de for å gjøre en god jobb for FFK da når vi er nødt til å bruke de samme spillerne når vi allikevel ikke får inn erstattere?
Dette må jo spre usikkerhet i spillergruppa. Innsats er vel heller ikke det som har preget treningskampene fra før?

Jeg begynner å bli nervøs før den 10 april jeg

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Nå hevdes det visst at Aalesund har tilbudt Stian Johnsen kontrakt. Det må vel bety at de kanskje er enige med FFK om en avtale, overgangssum evt. fri overgang. Utrolig skuffende uansett.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Endret:
Tipper Stian blit en hit i Aafk jeg, om han drar dit. Om ikke nå, så om noen år, han har jo så vidt begynt sin fotballkarriere. FFK har brukt så mye midler og tid på å bygge opp spilleren, og når han endelig har begynt å levere resultater og er på vei mot toppen så skal vi gi han fra oss? Hvor hører dette hjemme hen? Dette lukter jo nesten farmerlag dette, at vi sender ut nesten slipte diamanter...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

A-lagspiller

Lagt til:
Endret:
Enig med prinsippet ditt, Stenhard. Men nå er det jo sånn at vi ikke har noen som kan ta over for Roger. Og han har jo vært en viktig spiller for oss, som har kjempa hardt for laget helt siden 2. div. Jeg mener Roger har vært en av de som har "blød". Derfor bør Drillo heller "lære" Roger hva som skal til for å bli en stabil topp-spiller, enn å gi han beskjed om at han må prestere eller gå.

Syns Hubro7 har en del gode poeng.

A-lagspiller

Lagt til:
Vi kan da umulig la han gå gratis! De MÅ ha en ertstatter klar hvis de selger Stian. Passe amatørisk å selge en spiller man nylig skrev to-årskontrakt med...men amatørisk passer jo perfekt med mye av det ledelsen har gjort i det siste...

HATER Mokkelbost!!!

A-lagspiller

Lagt til:
Vi er enige der, Carlsberg. Kan hende han har fått den beskjeden og ikke tålte å høre den.

A-lagspiller

Lagt til:
Dette kommer til å bli et TØFT år for FFK og oss som er glade i klubben. Begynner å lure på om jeg ikke skal rappe det gamle nicet til Dracula.

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Trodde Rogern var av de spillerne som garantert skulle være i klubben, dumt vist det er så turbulent i år, da går det kunn en vei.. ned. Var forestne ikke roger i bladet tips og krevde at spillerne gikk i seg selv for å pynte på resultatene. Vel er spent på fortsettelsen og vi får prøve å se om det er noen sure miner på ansiktene til noen spillere og trenere i morra..

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til:
Satann, det irriterer meg at FFK alltid skal være så forbaskada lukket! Alt vi hører om fra FFK kommer fra helt andre steder enn klubben selv! HVis vi ikke får en erstatter for Stian Johnsen tror jeg det klikker for meg.. Det er som ffk1903 sa, vi gir fra oss slipne diamanter..
Det blir bare for dumt! HÅper Stian blir!!

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Drillo skal ha inn tre nye, tre må ut. Den første er altså Stian, men blir de to neste?

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:
Aldri i verden om FFK klarer å selge/gi bort tre spillere samtidig som de henter inn tre nye denne knappe tiden som er igjen før overgangsvinduet lukker. Men på en annen side, dette minner jo litt om i-siste-liten-arbeid som man også gjorde i fjor på samme tid. Viser da til det tullet med Kallio o.l. - nå har man nesten hatt et halvt år på seg, men så skal 3 ut og 3 inn under én måned før seriestart og en uke (når vi tar bort helligdagene) før overgangsvinduet stenger!?? Godt planlagt - igjen.

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til:
Uproffesjonelt!

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Virket som om han ville til Aafk på radioen i alle fall...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller

Lagt til:
Han forklarte at han hadde fått beskjed fra FFK at de var usikre på hvor han stod, og at han fikk lov til å prøve seg for andre klubber. Han sa også at han ikke hadde fått så mye spilletid i vinter selv om han hadde vært skadefri... Førsteinntrykket hos Aalesund var positivt, og han får med kontraktforslag hjem i kveld, så skal han bestemme seg i løpet av noen få dager.... Virker ikke bra dette.

A-lagspiller

Lagt til:
Drillo og 451 kommer til å bli døden for klubben vår, eller ihverfall 1.div.

Nå er jeg så utrolig skuffa! :mad: Noen som kan si hvem vi har som alternativ på venstrekant?

Uansett ønsker jeg Stian lykke til videre.

A-lagspiller

Lagt til:
Skulle gjerne fått en uttalelse fra Harry Hansen, Eggen eller Drillo på den saken her. Skjønner ikke hva de tenker på/med! Hvilke spillere har vi som kan spille på venstrekant? Og jeg må si det igjen, hvorfor i hælvete signerte de 2-årskontrakt hvis de hadde tenkt til å la ham gå noen måneder senere...

Mener å huske at Myklebost sa at klubben skulle bli mer åpen etter at han kom, men det er jo det totalt motsatte som har skjedd. All info kommer jo fra andre klubbers sider og "sikre kilder" er innenfra...

HATER Mokkelbost!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
hvis det hørtes ut som han ville til Aalesund så kommer nok det til å skje.
han har jo vært i søkelyset dems tidligere også.

det at drillo vil ha forsterkninger skjønner jeg godt for de har vi ikke sett noe til ennå.
virker ikke som de har kontroll på noen verdens ting,de har tydeligvis lært 0 av det som skjedde ifjor.

hele greia er deprimerende.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
eneste jeg er imponert over her, er faktisk meg som for første gang er ute med en nyhet her inne:D skjer vel ikke igjen med det første heller. hehe

faen. bekymra nå ass..

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Dersom Stian går til Aalesund, så¨er det fordi spilleren ønsker det selv.

Å påstå at vi ikke har andre alternativer på venstrekant er vel å overdrive, for å si det mildt.

Imorgen spiller Martin Wiig venstrekant, i tillegg har vi Søderstjerna og Mc Donald.
Problemet med både Stian og de andre jeg nevner, er vel at ingen av dem er et desidert 1. valg, og at dette er en plass hvor nettopp FFK burde blitt forsterket.

Stian presterte kun glimtvis tippeliga standard i 2004, og har ikke imponert i treningskampene i vinter i det hele tatt.
Dette er vel grunnen til at Drillo har gitt ham beskjed om at han er usikker på hvor mye spilletid han vil få i år.

Når det gjelder Risholt, så tror jeg ryktene om at han kan være på vei bort, beror på en ren misforståelse.
Drillo har nok lagt press på ham, med ikke et ultimatum om at hvis han ikke presterer innen to uker, osv. osv.

Om to uker er jo også overgangsvinduet allerede lukket, så det lyder ikke særlig troværdig.:D

FFK på toppen i 2005

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25