Hente forsterkninger før høstsesongen!
Må vi gå i samme falla en gang til. Få en ikke fult så god vårsesong, for å så se farelyset og kjøpe nye spillere.
Jeg stiller spørsmålsteng ved at ledelsen ikke ser den samme tendensen som jeg og flere med meg ser.
Er det ikke middler nok i klubben til å hente inn forsterkninger? så er vel det forsåvidt greit nok det.
Men jeg tror klubben er blitt så stor at hvis man ligger i sumpa med begge bena også ved denne sommepausen, så legges det nok penger på banen for å få tak i forsterkninger til sommeren.
I fjor så klarte vi mirakelløst å klare oss etter en miserable vårsesong. Mulig gud var med oss, men man må nok tro på noe mer om vi skal klare det samme denne sesongen.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Jeg syns ikke det er no vits i å hamstre spillere nå, ikke har vel klubben råd til no sånt heller...
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Pættærnæ døm hang og slang!!
Men det er lov å håpe...noe kan jo dukke opp før seriestart...er jo flere som sliter b-laget i trondheim
"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25