FK Tønsberg - FFK
Opprinnelig postet av Vidar
Dessuten vil jeg nevne i rekken av mer og mindre dårlige unnskyldinger at Brian West neppe løp med toppfart. Det ville være risikabelt på en så kald og hard bane. Og West uten toppfart er nok ingen klassespiss.
Nå slapp vi jo tross alt inn fire mål da, det har i hvert fall ikke noe med West eller farten hans å gjøre... :)
Vi scorer to mål, det bør og skal være nok til å slå et førstedivisjonslag. Det laget vi stilte med i dag er bedre enn det vi mønstret i førstedivisjon når vi spilte der.
Vi får nesten håpe at hele laget er så avhengig av mye publikum i ryggen at de gir en del ekstra når Stadion igjen fylles til randen...
---------------------------
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Fredd
Det er vel egentlig så enkelt som at dette er for dårlig, altfor dårlig!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Ikke undervurder FKT i år, håper vi møttes i cupen.
Lykke til i år Fredrikstad!!!
Gutta begynner å bli vant til å tape, vant til å si at et tap ikke betyr noe, for det er først når serien begynner at kampene teller, og når vi taper de første seriekampene, så gjør ikke det noe heller, for det er mange kamper igjen av sensongen....OSV. Dette er veien til 1. div.
Tror dette handler om holdninger hos en del av spillerne. Hamburger, playstation, cola, øl, ikke noe egentrening.... Nå er jeg skikkelig forbanna:mad:
La oss selge hele laget!!
Opprinnelig postet av fkt
Er imponert over keepern deres Steinar Sørlie, takket være han unngikk dere et enda større tap.
Tippeligakeeper han seh! ;)
Hei hvor det går! Ingen vet hvor FFK står! Men medalje? Jadda - DET blir det i år!
Opprinnelig postet av fkt
Lykke til i år Fredrikstad!!!
Hyggelig! Og takk det samme! Kommer til å holde et øye med biffen!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Men er det noen som har fått med seg om noen fra klubben har uttalt seg om kampen? Kunne jo hvert interessant og høre noen bortforklaringer fra andre enn de her inne..
Engasjert hovedtribunist!
jaja,nå kommer vel snæbbus1 med en kommentar snart om hvor BRA det er å slippe inn 4 mål i en tringskamp og ikke mer..Og at det ikke er noe dårlig med dagens ffk mannskap:eek:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Det som skremmer meg er den mentale biten, å tape fotballkamper kan bli en "vane". Man går ikke ut på banen 1.seriekamp og vinner etter å ha tapt nesten alle treningskampene, der kan vi bare se på fjoråret.
Håper at dette snur seg når vi får spilt inn en 11`er (har jo spilt med forskjellige 11`ere i hele vinter)
Sier som Costanza: "Det er vel egentlig så enkelt som at dette er for dårlig, altfor dårlig!"
2. Om enkelte brukere her:
Er vel ikke akkurat imponert over sakligheten til enkelte...:confused:
EDIT: Hadde tenkt til å drøye dette, men klarte ikke la vær:
Hva i alle dager er poenget med å gå til angrep på Snæbbus #1 fordi FFK gjør en dårlig kamp?!? Han har ikke en gang vært med i denne tråden!!! Skjerping!:mad:
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Opprinnelig postet av A.Scheie
1. Om kampen:
Sier som Costanza: "Det er vel egentlig så enkelt som at dette er for dårlig, altfor dårlig!"
2. Om enkelte brukere her:
Er vel ikke akkurat imponert over sakligheten til enkelte...:confused:
Hvor saklig er det å si "dette er for dårlig, altfor dårlig" om en kamp man ikke har sett? Selve resultatet er iallefall ikke noe man trekker med seg.
Utfra kommentaren til Tønsberg-patrioten så ser det ut som problemet i kampen var akkurat det samme som man kjente så godt i vårsesongen ifjor: intet trygt stopperpar. Men det har FFK jo. bare ikke akkurat nå.
FFK er helt avhengige av et suverent stopperpar, når laget ellers er så spillende og offensivt i stilen.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Dessuten så velger jeg å basere mine påstander på MIN oppfatning og ikke hva en Tønsbergpatriot skriver her på forumet....
Og hvis noen skulle misforstå, jeg mener ikke at Costanza var usaklig, men det å begynne å "angripe" brukere som ikke en gang har vært med i denne debatten (ref Snæbb 1), DET mener jeg er USAKLIG. Ikke er det relatert til kampen en gang...
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Når snur det?
dette var et sviende nederlag
og når det gjelder en "enkel" motstander, så er det sånn at FKT har tidligere i år slått danmarks nest beste lag for øyeblikket (FC Midtjylland) 2-1, og med flere førstevalg utilgjengelige vant vi lett 2-0 over et sogndal som stilte med sitt sterkeste mannskap...
Hadde dette enda vært et engangstilfelle, men dette tapet føyer seg bare inn i rekken av dårlige resultater fra FFKs side...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
men vi fikk det iallfall litt moro vi tønsberg-gensere også :D men lykke til videre..! har all respekt for Fredrikstad som fotballby!!
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
20/02/2026 20:30 | 392cfb88