Husk meg
Brukernavn
Passord

Tommy Svindal Larsen

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Det der var ikke akkurat noen pålitelig kilde spør du meg... Hadde han vært klar for spill 28. februar som artikkelen er skrevet så ville f-b ha skrevet det for lenge siden vil jeg tro... Så han er nok ikke klar ennå, selv om han selvfølgelig fort kan bli det...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Den nyheten du viser til fra tippeligasiden.no er jo bare sprøyt. De har tatt noen uttalelser ut fra FB-artikkel etter at det ble klart at Viikmae skulle prøvespill for FFK på La Manga, og får det ellers til å virke som det allerede var klart at han skulle lånes med opsjon på kjøp... Det har ikke kommet noen bekreftelse på det såvidt jeg vet, og velger å påstå at jeg følger ganske mye med på dette.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkfmv
Det jeg ikke skjønner er det spiss greiene det blir snakk om.. NÅ som vi har hentet kristen og martin på topp, hvorfor maser man om enda fler spisser da?

Enkelt og greit fordi man ikke har henta inn spillere som faktisk kan utfordre ringberg og west..er ikke i nærheten av å holde samme nivå...derfor maser folk her om spisser

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04

Lagt til:
Da kunne vi kanskje heller stilt spørsmål om vi skulle hentet kristen og martin da..selvom ikke kristen er klar ennå,men som jeg regner med snart blir klar.. Blir feil å hente inn to spisser som ikke kan utfordre markus og brian..

FFK i tykt og tynt, på FMV!

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av ffkfmv
Da kunne vi kanskje heller stilt spørsmål om vi skulle hentet kristen og martin da..selvom ikke kristen er klar ennå,men som jeg regner med snart blir klar.. Blir feil å hente inn to spisser som ikke kan utfordre markus og brian..

Stemmer

Det har det blitt gjort på flere tråder på dette forumet,et STORT spørsmålstegn..Hvis du bare leter deg igjennm noen av de sisste trådene så finner du de,ska på skolen nå så rekker ikke å legge link å finne de,men tro meg de er der:D

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25