Husk meg
Brukernavn
Passord

Pengeinnsamling ala Klanen

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Enkelte her har åpenbart for mye penger. Hva med å støtte noen som virkelig trenger det?
Se på innsamlingsaksjonen "Sparta Hockey mot toppen". De samlet inn 200 k, og det ble jo en "kjempesuksess". Det blir jo bare en dråpe i havet likevel.
Det er jo innlysende att klubben holder igjen midler til sommeren, når overgangsvinduet åpner da. De kommer til å forsterke da, om troppen viser seg å være for svak. Det kan jo være greit å se an litt. Flere av spillerne har jo mye å gå på. Mye lettere å se hva som virkelig trengs når troppen har satt seg litt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av seal_dm
Enkelte her har åpenbart for mye penger. Hva med å støtte noen som virkelig trenger det?
Se på innsamlingsaksjonen "Sparta Hockey mot toppen". De samlet inn 200 k, og det ble jo en "kjempesuksess". Det blir jo bare en dråpe i havet likevel.
Det er jo innlysende att klubben holder igjen midler til sommeren, når overgangsvinduet åpner da. De kommer til å forsterke da, om troppen viser seg å være for svak. Det kan jo være greit å se an litt. Flere av spillerne har jo mye å gå på. Mye lettere å se hva som virkelig trengs når troppen har satt seg litt.
Det ver en fin idee. kan jo samle inn og la det stå på bok...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av tomroar

Håper noe blir dratt i gang snarest, det begynner å bli kort tid til overgangsvinduet stenger

Tror det er litt sent å begynne med dette nå, men er en fin ide å sette igang så kanskje vi kunne henta en bra spiller til sommer`n.
Det måtte bli samla inn ganske mye penger hvis dette skulle bli noe suksess, og på veldig kort tid. De må jo finne spilleren også.

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:
Synes Lars Thoresen kan ta kontakt med FFK og fortelle litt om hva vi driver med og sjekke ut om de har noen i kikkerten og eventuellt hvor på banen de ønsker forsterkninger

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
La Plankehaugen sette igang med dette, men det må bli til en evt. forsterkning til sommeren, eller kanskje neste sesong.:D

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Patrioten
Synes Lars Thoresen kan ta kontakt med FFK og fortelle litt om hva vi driver med og sjekke ut om de har noen i kikkerten og eventuellt hvor på banen de ønsker forsterkninger

vel,han kan kanskje medele med det samme, hva supporterne mener om hva ledelsen driver med pr dags dato...Dette holder ikke,noe må gjøres...og det ganske kjappt

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til:
Vi skal selvfølgelig ta kontakt med FFK vedrørende idèen om en innsamlingsaksjon. Når det gjelder spørsmål om hva i alle dager ledelsen i FFK driver med, så kommer jo Arve Mokkelbost på Aristokraten på fredag. DET må vel være en ypperlig anledning for en del her inne til å stille spørsmål selv? Bare en idè...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05

Lagt til:
Det våger nok ikke folk her.. Da må de jo spørre noen direkte og det kan bli for heftig for noen.. Mye lettere å slenge dritt her inne vettu!!

Her kan du teste dine managerferdigheter

Det beste managerspillet på nett!!

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av MegSelv
Det våger nok ikke folk her.. Da må de jo spørre noen direkte og det kan bli for heftig for noen.. Mye lettere å slenge dritt her inne vettu!!

Der tror jeg du tar grundig feil...Han ska få svare for seg på hva i all verden de driver med borti der!!:mad:

Drillo

Juniorspiller

Lagt til:
Neimen så sinna da!! Da har du noe å bevise. det skal bli artig å høre hva du kan komme med.. Trur ikke dere tørr jeg da.. Der blir nok stilt til veggs for deres egen uvitenhet skal jeg si deg.. Det er min spådom.

Landslagsspiller

Lagt til:
Vel,hadde jeg bodd i fr.stad så skulle jeg ha møtt opp...Men tror det er noen av supporterne som tørr å si ifra,hva har de å være redde for?ikke en dritt..
Og skjønner ikke at du syntes alt er så vel å bra i klubben,virker nesten som det...få opp øya..det er det ikke!!"Stå til veggs for vår egen uvitenhet"?hehe,klubben har jo stått til veggs for sin flere ganger i løpet av oppkjøringsesongen som har vært,får håpe det ikke blir mer da...når folk sier fra til fredan:D

Drillo

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til:
når er det til fredan?

Engasjert hovedtribunist!

Juniorspiller

Lagt til:
kl 19.00 har jeg fått til informasjon julekake!! :-)

ps!Åssen går det med benet?

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25