Husk meg
Brukernavn
Passord

Kristen Viikmäe på prøvespill

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til:
Min første reaksjon når jeg hørte navnet var "Er ikke det en langrennsløper?"
Følgelig var det ikke ham jeg ønsket meg til klubben, men når det er sagt så vet jeg jo heller ingen verdens ting om ham. Og det tror jeg ikke dere andre gjør heller.

Det er flere år siden han var i VIF og han var kun 20 år. Hvor godt han presterte da har ingen betydning i forhold til hvor god eller dårlig han er nå. Jeg føler meg trygg på at om Drillo mener han er en forsterkning for laget, så er han det. Hvis han ikke er noen forsterkning så vil han sikkert ikke få kontrakt.

Nei, her syns jeg hylekoret får vente til han er vist seg som en flopp, ikke dømme han og Drillo på forhånd. (vet jeg sitter i glasshus, siden jeg fordømte ansettelsene av Drillo, Blixt og til dels Berthelsen, men jeg prøver å forbedre meg på dette området. :D

---------------------------

La oss selge hele laget!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til:
hvis han er raskere enn raio, så har vi ihvertfall mange hurtige spillere i klubben. og drillo sier jo at hurtighet er vårt viktigste våpen..

la oss ikke dømme mannen nord og ned.. bare se på brian west. var ikke akkurat noen teknisk vidunder når han kom hit, men har blitt mye bedre. har folk glemt hvor mye brian kløna ifjor? som mot enga i oslo, der han tryner over ballen fra 5 m i stedet for å lumpe den i mål..

faen så mye pessimisme her inne..

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Hvis Viikmae er så dårlig, men Drillo likevel mener han styrker laget, så sier vel det mer om den eksistrende FFK-stallen enn Viikmae? :P

Neida, men selv om han ikke er det beste kortet de kunne dratt frem, så er det i hvert fall bedre med en liten forsterkning enn ingen forsterkning, og Drillo er vel kjent for å få det beste ut av spillerne. Så hvis Viikmae har et potensiale så er vel Drillo rette mann til å få det til å blomstre?

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Til planken: selv sagt har alle spillere svakheter, men det finnes en grense på å lynsje personen føre han for vist hvor god han er. Dem fleste her inkl meg kan ikke si noe om han utene synsing og ijeg syns at vi bør gi han tid om han kommer i klubben.. er vel ikke sikkert ennå

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
keiko; er jo nettopp det jeg sier, at vi må vente og se. Det DU drar frem er jo nesten bare positive omtaler av spilleren som PERSON, ikke så mye hva han står for på banen (noe ingen av oss her inne har sett på et par år, forresten)

Så vi får vente og se, jeg har ikke lynsja noen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Landslagsspiller

Lagt til:
Til planken: Jeg sikter ikke noen når jeg sa lynjse han og jeg beklager for at jeg kan ha tatt feil av det du mente, men ingen krise det.

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
Viikmae har iallefall gjort et så godt inntrykk at han starter mot Glimt...

F-B

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Han har vel ikke rekt å gjøre noe særlig inntrykk enda.
Det var helt ventet at han skulle starte for å få vise seg frem.
Syns det er mer overaskende at Risholt ser ut til å starte som midtstopper istedenfor Peters.
Så sant ikke Peters er skada....?
Antar at han er frisk siden han ikke står på skadelisten.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
mener å huske at peters sliter med en skade, men er ikke sikker.

Ang viikmae så synes jeg vi supporterne burde gi han en sjanse, han blir jo dømt nedenom og hjem før noen har sett han! akkurat det samme skjedde med brian west, og jeg vet ikke om det er så mange igjen fra det hylekoret der nå, tror nok de fleste av døm holder kjeft om brian ihvertfal.. det jeg mener er: gi gutten en sjanse, lenge siden han var i vif nå vet dere, mye som skjer på 5 år! Bare se hvor vi var for 5 år siden!:ffk:

p.s. Stjernen er klare for semifinale etter 3-2 seier over Frisk asker i sudden death! Deilig!:D (vet at dette ovehode ikke har noe med viikmae og fotball og gjøre, men synes det måtte nevnes!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Så nå at Peters er ute med skade. Da er jeg enig med at risholt er eneste alternativ.

Enig med Fredrikstadpatriot at Viikmae fortjener en sjanse.
Skal bli spennende å se hva han kan utrette.

Noen som vet om han blir spiss i 4-4-2 eller venstrekant i 4-5-1 ?

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Med den oppstillingen der så blir jeg forundra hvis det ikke blir tap igjen:o.

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
F-B får ikke helt bestemt seg for om de skal kalle ham "Viikmae" eller "Viikame"

F-B

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Med den oppstillingen der så blir jeg forundra hvis det ikke blir tap igjen:o.

Faktisk helt enig... Ser veldig få gode grunner til at vi skal slå Glimt med det laget der...

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04

Lagt til:
Sludder og vås, Olavesen!

Hvor bra lag tror du Alta stilte med? Klart vi slår Fiskebønda fra nord.

Det er jo kun forsvaret som ikke stiller i nogenlunde samme klasse som den beste oppstillingen vår. Syns midtbane og angrep ser ok ut, selv om det hadde vært bedre med Risholt og West på vanlige plasser.

La oss selge hele laget!!

Knøttespiller

Ble medlem: 23 feb 05

Lagt til:
Forstår virkelig ikke hvorfor Brian West ikke er spiller fra start i dagens treningskamp.:confused: Greit nok argument at man vil spare spilleren, i og med at det er en uvesentlig kamp. Derimot må det være på tide at Brian får kamptrening. Han har som vi alle vet ikke spilt en kamp siden forrige sesong, og alle har behov for kamptrening. Dessuten vil det vel være på tide at fredrikstad får "spillt inn" en førsteellever!! På den andre siden var det hyggelig å se at Håkan spiller fra start igjen...;)

"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av lars E
Forstår virkelig ikke hvorfor Brian West ikke er spiller fra start i dagens treningskamp.:confused: Greit nok argument at man vil spare spilleren, i og med at det er en uvesentlig kamp. Derimot må det være på tide at Brian får kamptrening. Han har som vi alle vet ikke spilt en kamp siden forrige sesong, og alle har behov for kamptrening. Dessuten vil det vel være på tide at fredrikstad får "spillt inn" en førsteellever!! På den andre siden var det hyggelig å se at Håkan spiller fra start igjen...;)
skjønner du det om jeg sier. hvorfor kan vi ikke spare west. vi vet hva han er god for og da er det ikke poeng å bruke han i denne kampen.. vikitg at vi ser på spillere som drillo kan føle usikker på som Håkan. samt at Viikmae må vise seg frem

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Kamptrening er MEGET viktig, derfor bør West spille igjen så fort som mulig nå dersom det er forsvarlig i forhold til skaden hans.

Jeg har forstått det slik at de skulle begynne å bruke han i "varmen" på treningsleiren nå, så han kom i gang i litt bedre vær enn her. Da bør han helst spille kamp nummer to der nede ihvertfall!

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Planken

Jeg har forstått det slik at de skulle begynne å bruke han i "varmen" på treningsleiren nå, så han kom i gang i litt bedre vær enn her

greit nok at det ikke snør og er minus grader der nede, men det blåser visst noe helt jævl.. der nede og regner omtrent like mye som det blåser....

Jeg synes forresten at West bør vemte til han er 100% fit for fight, ikke 99.9% men 100%!!!! ta ikke for store sjanser med så gode spillere!

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25