Hvor mye skader tåler FFK
However, after eight starts, FFK decided not to extend the Virginia Beach native`s loan, citing a change in direction - an official stance that Waxman disputes.
"They asked him if he wanted to stay, and he was like, `No thank you, I had a great time here, but it`s not where I want to stay.`"
"That`s why a contract was never offered."
"If Wade had told them, `Yes, I very much want to stay here.` - we believe we would have had a contract offer."
Barrett har for øvrig ifølge Yanks-abroad.com signert for sin tidligere klubb, San Jose.
Det gikk også rykter for en liten stund siden at FFK var ute etter en Amerikansk midtbanespiller, så kanskje vi får en overraskelse etter hvert.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Alt det du skriver blir ikke mere riktig eller realistisk, om du vil, i forhold til hvor mange ord eller setninger du bruker i dine innlegg.
:D
Jeg må si jeg skjelden har sett så mange ord på trykk med så lite innhold, som du klarer å presentere her i denne tråden, A.Scheie. :confused:
Dette er i hvertfall mine siste ord i denne tråden. :D
FFK på toppen i 2005
Lenge leve "hjørnet"!
S-b #1:
Innleggende til A. Scheie er i alle fall mer berikende og interessant å lese enn ditt siste innlegg, som virkelig ikke tilførte noe til denne diskusjonen. :D
Helt ærlig: Tror du virkelig at MacDonald starter 10. April?
Ansvarlig redaktør
Denne uttalelsen fikk jeg i mail, den 19. juli 2004, fra den personen som på dette tidspunktet var best til å uttale seg om dette i FFK på dette tidspunktet.
Dette burde da bevise helt tydelig at FFK aldri hadde tenkt til å beholde Barret.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Holters
Det gikk også rykter for en liten stund siden at FFK var ute etter en Amerikansk midtbanespiller, så kanskje vi får en overraskelse etter hvert.
Harry H sa på Radio 1 fredag at FFK konsekvent sa høflig nei til ikke-EU-spillere som ble tilbudt av agenter, om det er fordi de har en spesiell i sikte eller fordi de ikke vil ha flere vites ikke...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ansvarlig redaktør
:D:D
FFK på toppen i 2005
(Bare håper vi får opplyst riktig kamparena på fredrikstadfk.no en gang eller to i år...)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25