Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor mye skader tåler FFK

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Endret:
Angående dette med Barrett vs Costa Rica boys, så har agenten til Barrett et litt annet syn på saken:

However, after eight starts, FFK decided not to extend the Virginia Beach native`s loan, citing a change in direction - an official stance that Waxman disputes.

"They asked him if he wanted to stay, and he was like, `No thank you, I had a great time here, but it`s not where I want to stay.`"

"That`s why a contract was never offered."

"If Wade had told them, `Yes, I very much want to stay here.` - we believe we would have had a contract offer."

Barrett har for øvrig ifølge Yanks-abroad.com signert for sin tidligere klubb, San Jose.

Det gikk også rykter for en liten stund siden at FFK var ute etter en Amerikansk midtbanespiller, så kanskje vi får en overraskelse etter hvert.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Til A. Scheie!

Alt det du skriver blir ikke mere riktig eller realistisk, om du vil, i forhold til hvor mange ord eller setninger du bruker i dine innlegg.
:D
Jeg må si jeg skjelden har sett så mange ord på trykk med så lite innhold, som du klarer å presentere her i denne tråden, A.Scheie. :confused:

Dette er i hvertfall mine siste ord i denne tråden. :D

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til:
Hva agenten til Barrett sier og hvordan det faktisk var behøver ikke nødvendigvis å stemme overens Holters. Spørsmålet er uansett om FFK ville beholdt han hvis de kunne det, og det syns jeg aldri klubben virket særlig interessert i, nettopp fordi det ville hindret mulighetene for Costa Rica gutta. Klubben har aldri sagt direkte at det var årsaken til at Barrett ikke ble, men mener det har blitt antydet flere ganger.

Lenge leve "hjørnet"!

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Endret:
Fullt klar over at man ikke skal ta ordene til en agent for god fisk, men synes litt for mange kun ser på saken fra en side. Det kan faktisk hende at Barrett ikke ville bli og at klubben ikke "kvittet" seg med ham. Det var hele mitt poeng. ;)

S-b #1:
Innleggende til A. Scheie er i alle fall mer berikende og interessant å lese enn ditt siste innlegg, som virkelig ikke tilførte noe til denne diskusjonen. :D

Helt ærlig: Tror du virkelig at MacDonald starter 10. April?

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Lagt til:
Det er derfor vi bare låner Wade slik at han ikke stenger for ungguttene til neste år. Derfor skal vi heller ikke ha flere ikke EU-spillere i troppen.

Denne uttalelsen fikk jeg i mail, den 19. juli 2004, fra den personen som på dette tidspunktet var best til å uttale seg om dette i FFK på dette tidspunktet.

Dette burde da bevise helt tydelig at FFK aldri hadde tenkt til å beholde Barret.

FFK på toppen i 2005

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Det gikk også rykter for en liten stund siden at FFK var ute etter en Amerikansk midtbanespiller, så kanskje vi får en overraskelse etter hvert.

Harry H sa på Radio 1 fredag at FFK konsekvent sa høflig nei til ikke-EU-spillere som ble tilbudt av agenter, om det er fordi de har en spesiell i sikte eller fordi de ikke vil ha flere vites ikke...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Ansvarlig redaktør

Lagt til:
Ser at også Drillo mener at MacDonald har en god del igjen å lære på det taktiske planet og at Garro trolig ligger et steg foran på den biten. Det blir uansett knakende moro å følge utviklingen til disse unggutta fremover! Må nok ta meg turen til noen flere rekruttkamper i år! ;)

Ansvarlig redaktør

Landslagsspiller

Lagt til:
Det må da være bedre å se dem i tippeligakamper, Holters?
:D:D

FFK på toppen i 2005

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Ønsker Holters hjertelig velkommen til rekruttkamper, en undervurdert kilde til underholdning både på og utenfor banen :D

(Bare håper vi får opplyst riktig kamparena på fredrikstadfk.no en gang eller to i år...)

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25