Ellers vil jeg bare nevne igjen bilder. Særlig i artiklene. Det gjør det litt mer spennende å lese.
Spennende med samarbeid med fredrikstadfk.no. Men da vil man miste noe av supporter-feelingen som dere får fram på denne siden. Det har noe å gjøre med hva som er offisiellt osv. I tillegg ville dere måtte (som på den offisielle) ha en del reklame...
Så jeg vet ikke hvor moro det blir...
Men denne siden (ffksupporter) er jo blitt veldig bra hva gjelder innhold. Mye seriøst og bra her og selv Hjælmen som får pepper her svarer og opptrer relativt bra. Det eneste jeg synes er litt merkelig med siden er fargevalgene. Dette med rødt som går over i gult er Fredrikstadfargene, men ikke helt FFK.
Men bevares, det er innholdet som teller mest og det er veldig bra.
---------------------------
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Hovedtribunen.net? Hva er det. Fant en link til den fra hjemmesida til Haugesund sida, Hverken hørt,lest eller vært der før!. Men for min del holder det med denne sida.
Jeg syntes dere har laget en helt topp side og jeg er nesten aldri inne på den offisielle FFK siden lenger pga. at denne siden blir oftere oppdatert med nyheter om overganger,skader osv. Det eneste jeg savner er skrivebordsbakgrunner det hadde vært topp hvis noen hadde klart å lage noen tøffe skrivebordsbakgrunner og lagt dem ut på denne sida :cool:
Fortsett med det gode arbeidet!
nå som topp10-posters er fjerna, ble det veldig tomt på i venstre spalte på forsiden.... bør jo få et eller annet nytt der da... kanskje logoen til plankehaugen med link???
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Vi har mange planer for fremtiden, blant annet et nytt design, og der vil det være plass til både linker til haugen og fredrikstadfk. Hvis vi da får opp dette, håper vi at fredrikstadfk og Planekhaugen gjør det samme på et GODT SYNLIG sted.
Linkene vil nemlig være meget synlig i det nye designet. Før den tid vil ikke dette skje, og det nye designet er nok ikke oppe og går før etter sommerferien.
Nytt design? Er det nødvendig da? Ikke at jeg er kjemperedd for forandringer, men har fredrikstadfk.no friskt i minnet, og ble skuffa over forandringene som skjedde der.:ffk:
jeg heller skjønner ikke hvorfor dere vil ha nytt design nå, men hvis dere kan garantere at det blir enda bedre (noe som er en vanskelig jobb), så skal jeg ikke klage...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Vi trenger mer plass til nyheter på forsiden, samt mer kompakte bokser og plass til sponsorer. Slik som det er nå tar hver nyhet ALTFOR stor plass. Vi trenger muligheten til små notiser og oppdatering, og per dags dato kan vi ikke ha dette fordi da forsvinner "de store feite nyhetene" så fort fra siden og vi mister besøkende.
Videre er vi ikke helt fornøyde med at vi har for lite av klubbfargene i siden. Den bør være mer rød og hvit, med nyanser av grått.