Drillo: En, eller to spisser skal ut
Synes ikke pss fortjener kritikk fordi han kaller en spade for en spade. Hornseth har fått nok sjanser til å overbevise. Mulig han har nok fotball i seg og det er innstilling det går på. For meg så virker det sånn. Butter det så må man brette opp ermene og la det stå til. Det har han absolutt ikke gjort. Usikker på om han har jobb ved siden av, men du er veldig priviligert når du har fotball som yrke. Jeg vil se spillere som yter maks når jeg går på stadion for å se laget mitt. Jeg blåser i feilpasninger og andre personlige feil. Blø for drakta, da er jeg fornøyd.
---------------------------
Blø for drakta? - Jeg vil ikke ha blod på drakta mi!
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Opprinnelig postet av pss
Det var nok å sette det litt på spissen, for å fyre oppunder stemningen litt. Jeg er enig i prinsippet om å støtte alle spillere i troppen. Men er fortsatt av den oppfattning at Hornset ikke er god nok for dagens FFK-stall. Skal FFK heve seg, så må man heve hele stallen.
Da er vi enige! Det er alltid morsomt å fyre opp stemningen her litt... ;)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25