Jeg har vel putta for en mill omtrent jeg og, men brenner ALLE straffene. Noen som har tips om hvordan det gjøres?? Man kan ikke vente til markøren er helt ute på kanten, men hvor langt inn er det optimalt å stoppe?? og skyter dere høyt eller lavt??
Jeg skyter på forskjellig sted nesten hver gang jeg! Bare ikke ut i kanten! Det går bra noen ganger og keeperen redder noen ganger. Gjør ingenting spesielt! Satt nettopp ny FFK-rekord for denne sesongen! 154600!!! Vi leder med nøyaktig 10 mill nå!
---------------------------
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"
Jeg ser det nå ja :-)
Men jeg trodde at det var over da jeg så at jeg ikke lenger fikk flere poeng på toppscorer listen. Tallet er "fryst", selv om jeg fortsatt hamstrer poeng. Og alle resultater mer enn 15000 poeng skal jo telle.
Nå må folk se å spelle litt her igjen. Brann er nemlig i ferd med å ta oss igjen og det kommer de til å gjøre hvis ikke folk tar noen runder..
Serien slutter jo i dag klokken 9 så det er ikke så ille lenge vi må holde stand..
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Huff! Der var det over! Brann slo oss med en million! Bittert etter å ha ledet gjennom hele sesongen!
Vil takke alle for en god innsats! Hadde det ikke vært for den j**** dommeren så hadde vi tatt dem! Men nå må vi tenke fremover! Europa står for tur! Hva er målsettingen vår?:D:ffk:
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"
Dere gav oss en skikkelig kamp denne gangen.;) Trodde dere skulle vinne med klar margin da dere ledet med 10 mill, men Brann kom sterkt i den spennende sluttspurten. Lykke til i Europa !
Hvordan i h*****e scorer man på bonus-straffa!?!?!?
Jeg foreslår et par runder med Penalty-trening (Se i drop-down boksen til venstre i browseren når du spiller)
Trikset er å få streken halvveis mellom midten og siden og holde musknappen nede i et halvt sekund (ca.). Denne oppskriften skal gi deg en perfekt ball i krysset.
Det er ikke over enda! Ikke en million en gang! Kan ta inn dette!!! Synes dette "nye" spillet er idiotisk! Får det ikke til i hele tatt, og klarer ikke å sanke like mye poeng som før!!! Men jeg jobber så godt jeg kan!