Kjenner jeg Ulf Berg og de andre i styret for Plankehaugen rett vill de nok prøve på å sette ny norsk rekord med busser til seriepremieren.
Jeg tipper at vi klarer den magiske grensen på 50 busser!
Hva synes dere om samlingen i Oslo før kampen mot Enga i fjor? Jeg synes det ikke var en innertier, men et godt forsøk.
Det beste med det var at man sendte en buss til stadion først for å holde av det største feltet til stående og syngende fans.
Hm, erfaringsmessig fra siste besøk på ullevål så tror jeg ikke vi trenger å tenke mer på å holde plass til syngende. Det ser ut som om flere og flere er villige til å bruke stemmen til å støtte laget og hja... Du husker vel Lyn kampen da.
:ffk::ffk:ja dæven jeg kan ikke bli mer klar for den kampen asså! da skal vi synge og hoie like mye som vi gjorde sist gang.. fantastisk innsats av klokan og DJ den kampen der... "Synger for fredrikstad laget" i 5 min!!;)
Siden vi er ganske mange som bor i Oslo området, så vil det bli mange på Ullevål uansett antall busser fra Fredrikstad. Ref. Forum-strengen om Oslo-folket ;)