Takk. Ja, jeg vurderer sesongkort på Plankehaugen. Og er veldig klar for å synge masse neste år. Må en til Aristokraten for å kjøpe de, eller kan også de kjøpes via Billettservice.
Plankehaugensesongkort må du hvertfall kjøpe på Aristokraten, fordi de må ha bevis på at du er medlem. (altså du betaler medlemsskapet og sesongkortet samtidig)
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
Ah! Sikra sesongkort og PH-medlemskapet på fredag. Var ikke sesongkortet dyrere i fjor? Synes prisen, 1000.-, er en rimelig pris for en en hel sesong på Stadion. Forøvrig den siste hele sesongen på Holmen om byggingen går som planlagt.
Noen som kunne tenke seg å dele på 2 sesongkort på Plankehaugen feltet (siden det er enkelt billetter er det jo enkelt å dele)? (Skulle vel ikke være noe ulovlig i det hvis en er medlem?) Har ikke anledning til å se alle matchene, og når jeg går vil jeg ha med min sønn, kanskje andre i samme situasjon. (Kunne forsåvidt også deles på tre for meg)
Vet ikke helt hvordan reglene er for dette, vet heller ikke om det er enkeltbilletter i år også men det regner jeg med !?
Har ei niese som bor i Hallingdal men er helfrelst FFK-fan og en del av julegaven er selvsagt medlemskap i Plankehaugen fra onkel. Det er mulig hun kunne være interessert i noen billetter men det er ikke greit å si hvilke kamper hun har mulighet til å se enda...
---------------------------
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....