Seriekampene er godt besøkt. Cupen er tynn. Sannsynlig rykker vi ikke opp i år, men det hadde vært toppers å kommme langt i cupen. LSK er et lag vi KAN SLÅ.!
Det bør bli over 4000 i kveld.
Mitt tips 1-0.
Lars P løper fra Bjarmann og scorer før 20 minutter.Når gikk vi av banen uten scoringer i obligatorisk kamp sist ???
---------------------------
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
ja det kommer flere enn 4000. Men at LP løper fra Bjarmann gjør han sikkert, men ikke idag. Bjarmann spiller heldigvis ikke. Skadet sist seriekamp. Ellers har jeg også trua. 2-1 til guttane
I følge H. Thoresen rekker Bjarmann mest sannsynlig dagens kamp (ref. radiointervju), men LP løper nok fra ham også, problemet er bare at han bommer jo hver gang alene med keeper... Tipper 2-2, Jørgen dagens mann. ca 5000 på tribunen.
Jeg tror antallet strekker seg mot 6000. Husk vi spiller mot et Eliteserielag, og tipper på rundt 400 supportere... Jeg tror at Melo kommer inn i 2. omgang, og løper fra alle i LSK-forsvaret!
Heia guttane!
Fredrikstad med eller uten Roger Risholt er jo som to forskjellige lag. Så jeg har stor tro på at vi kan slå Lillestrøm idag, men det blir nok et tett og fysisk tøft oppgjør med svært lite finspill. Men spennende tror jeg det blir...
syns det var skuffende få som møtte oppi dag, men de som var der lagde i hvertfall liv!!! kanskje årsbeste av publikum på stadion!!! mot moss skal vi være ennå bedre!!!
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!