Hent FLO til FFK!!!!
Hent Flo, det er min påstand!
Flo er mye bedre enn sitt rykte og vil komme til å blomstre skikkelig opp under Drillo`s ledelse.
Men han bør avslutte sin karriære i FFK, eller bli solgt til utlandet for minimum den overgangssummen vi må gi for ham.
Og selge ham etter en halv sesong er ugunstig og bør være uaktuellt.
Håper indelig Drillo og FFK tar kontakt med Flo og Siena, for å prøve å få til en avtale.
Han vil gi FFK en helt ny dimensjon og vil garantert gå godt sammen med West:D.
Flo er mye bedre enn sitt rykte og vil komme til å blomstre skikkelig opp under Drillo`s ledelse.
Men han bør avslutte sin karriære i FFK, eller bli solgt til utlandet for minimum den overgangssummen vi må gi for ham.
Og selge ham etter en halv sesong er ugunstig og bør være uaktuellt.
Håper indelig Drillo og FFK tar kontakt med Flo og Siena, for å prøve å få til en avtale.
Han vil gi FFK en helt ny dimensjon og vil garantert gå godt sammen med West:D.
---------------------------
FFK på toppen i 2005
Er ikke enig med deg #1. Flo blir veldig dyr. Du må regne med at det er mange spillere av hans kaliber som er bosmanspillere. Enda fler er det av lovende "talenter". Det er "risky buisness" å kjøpe spillere fordi man ikke vet om de vil slå til i klubben. En mer ukjent ung spiller kan man kjøpe mye billigere. Funker han ikke er ikke tapet så stort. Funker ham er det en gevinst både for laget på banen, menogså ved et videresalg med stor fortjeneste. Flo vil ikke kunne bli mer verdt i FFK, bare mindre. Og han vil være så dyr at man antageligvis kan få 5-6 gode spillere for samme pris.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Fotballspillere koster penger, samtidig kan man tjene store penger på dem. Penger som kan sikre sportslig satsing. Jeg tror TA Flo vil kunne gi sportslig valutta for pengene og han kan gi skikkelig trykk for FFK på sponsor siden. Omtalen om FFK vil øke på landsbasis. Få hit Flo og begynne på å bli hele Norges lag (Vi har allerede mange supportere rundt omkring på grunn av tidligere storhetstid)
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Etter at det kom frem at Siena skylder Flo masse lønn, og at det var derfor avtalen med VIF strandet, så tviler jeg på at FFK får til noe med Flonaldo...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
';
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25