Jeg øsnker at FFK skal starte hjemme mot en av dem jeg ser som favoritt til å vinne ligaen. RBK.. jeg liker ikke å tippe dem på topp, men VIF er også laget jeg ønsker vi kan starte mot
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Jeg håper vi har første hjemmekamp mot et eller annet urkjedelig og grått lag... Bodø/Glimt, Lyn eller Molde f.eks. Denne kampen trekker fullt hus uansett, og da vil jeg ikke "bruke opp" en attraktiv motstander.
Ønsker....Ålesund eller HamKam hjemme i første kamp, og Molde borte i kampen deretter... Da er det stooore muligheter for 6 poeng og en flying start etter 2 kamper! :cool:
Sikre på at vi får hjemmekamp i første serierunde da....?
Kan hende NFF hensyntar at vi ikke har undervarme på Stadion og at vi derfor må spille borte. En uke ekstra "hvile" for matta i april kan gjøre underverker det.
Tror det blir bortekamp igjen jeg. Mitt tips er Lyn, Odd eller kanskje Start.
---------------------------
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Borte mot lyn i første kamp kanskje. Da får tross alt samtlige plass! Og vi får en "hjemmekamp" med tanke på publikum. Også kan vi fortsette med Ålesund eller Molde i neste kamp hvor vi fyller stadion uansett siden det er første hjemmekamp. 16 mai kampen kan vi få hjemme mot Tromsø.
Faktisk ingen dum ide, kjell.
Da blir det 16000 på Ullevål, hvor de 14000 er fra Fredrikstad.
Dersom vi får bortekamp i 1. runde øker nok også sjansen til å få hjemmekamp 16. mai. :D
Håper vi får en av kanonene i første kamp, slik at vi stiller litt som underdog i den kampen. Møter vi Aafk eller Start hjemme, så er det en kamp vi bør vinne og den tanken liker jeg ikke. Ingen ting hadde vært bedre med tre poeng på Brann Stadion, Lerkendal eller Ullevaal mot VIF :)