Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK kan få UEFA cup plass....

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til:
Blir nok gøy med uefa cup i Fredrikstad, Bedreviteren. Om et par år, hvis vi kvalifiserer oss. Med en 10 plass i serien, synes jeg ikke vi hadde fortjent det. Sånn er det bare. Og jeg som hadde håpet på støtte for mine synspunkter fra nettop deg.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Dersom vi hadde kvalifisert oss nå hadde vi fortjent det på grunnlag av fair play. Nå er det engang slik at de mest fair-spillende lagene belønnes med mulighet til plass i cupen. Synes jeg er helt på sin plass...

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
10.plass????? ffk kom på 8....og sef hadde de fortjent en plass hvis de hadde fått det!!!!

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til:
ups....tok feil der ja!!! hehe....men uansett da!!! de hadde fortjent det selv om de kom på 10.plass!!!

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til:
Å si at FFK ikke hadde fortjent en plass, dersom vi hadde fått den pga. fair play, er tull og tøys.
:confused::D

Vil bare minne om at FFK var høstens nest beste lag etter Vålerenga.
Og at både Stabæk og Bodø/Glimt har spillt UEFA cup i år.
Stabæk rykket ned og Bodø/Glimt kan gå samme vei på lørdag.:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04

Lagt til:
Litt ute i sesongen var det mange som klaga litt på at FFK lå fo lavt på statistikken over gule kort osv, at vi var for snille.

Og jeg sa at vi skulle være stolte over å spille ren fotball, og nå var det jaggu nære at vi kunne fått en sjans pga det. Hadde ikke den dusten av en dommer gitt Helland rødt i Bergen..... Grumle, grumle.

Det får være en mager trøst at dommerne kommer til å dømme FFk annerledes til året. Dommerne leser avisene og lar seg smitte av avisenes idiotiske inntrykk av hva lag står for.

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til:
Jaja, nå viser det seg at Viking er laget som ev. får denna plassen!

LINK

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25