Vil takke alle som hjalp til og brukte mange mange timer,for å få den festen til det den ble...Det var utrolig morro å være der,og dette ble en ordntlig festaften....så takk for en perfekt avsluttning på sesongen 2004:ffk:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Ja, det var ganske så koselig ja. Moro med så mye folk. Det punkbandet var jo helt konge, vokalisten var jo helt sjef. Gøy. Får vel bare si gratulerer med vel utført arrangemang, og kanskje en ny fest til året?
Kanskje plankehaugens sine sider vil legge dem ut? Ellers kan jo jeg alltid lage et subdomene på mitt domene, som kan brukes til å laste opp bilder om FFK...
PS. Er det flere som slet med å logge seg inn med Opera? Måtte finne frem Explorer for å kunne logge meg inn...
Bare så synd at enkelte ønsker å melke kua så godt man kan ved å ta 60 kr. for en halvliter. Usmakelig.
Ellers en veldig bra gjennomført fest. Deilig å ta ibruk området som skal huse oss fremover allerede nå:ffk:
Knællfest!
Medaljefest neste år :D
Lov å håpe iallefall :ffk:
Forresten. Kameraten min som er Klansape ble veldig imponert av festen, og han var tilogmed med på skjerfhavet.. Trur nok han er litt skap-ffk fan jeg.