Husk meg
Brukernavn
Passord

RBK - Satser alt på KT Eggen.

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04

Lagt til:
Om KTE drar til rosenborg nå eller neste år er vel ikke Høgmo noe dårlig allternativ for FFK?

Han har jo sagt at han ikke kommer til å trene noen klubb i år. Men om eggen svikter oss, tror jeg han kan overtales.
Dessuten tror jeg han kanskje er klar til å trene en klubb igjen til 2006 sesongen, og da ville han vært perfekt til å ta over etter eggen.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Høgmo er vel aktuell for kvinnelandslaget nå?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Knøttespiller
Ble medlem: 18 okt 04

Lagt til:
Ingen grunn til bekymring rundt trenerspørsmålet hos dere.

Selv om KTE ganske sikkert er et like soleklart 2.valg som Sollied er 1.valg hos Bratseth/Skutle så er han garantert trener i FFK i 2005, og sannsynligvis ut kontraktstiden.

I motsetning til vår venn Møringen, så er ikke KTE en person som står og lyver folk midt opp i trynet.

Det eneste som kan gjøre at KTE kommer til oss (RBK) i den nærmeste fremtid er hvis Eggen Sr og/eller Per Joar Hansen blir en midlertidig løsning i 2005, for så å overlate til KTE i 2006.

Skjer ikke det, er det ikke utenkelig at KTE forlenger med FFK, da vi forhåpentligvis får en trener som overlever mer enn 1 år :D

- Cosmic

«Nå skal vi hjem og snu kjerringa!» - Jørn Jamtfall

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Riktig løsning det du skriver der Cosmic. Det er det samme som jeg skriver tidligere. Jeg for min del tror Eggen jr. kommer til å bli her lenger en vi aner.:cool::ffk:

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Riktig løsning det du skriver der Cosmic. Det er det samme som jeg skriver tidligere. Jeg for min del tror Eggen jr. kommer til å bli her lenger en vi aner.:cool::ffk:

Litt avhengig av om vi får spaden i jorda snart!!! (utålmodig)

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:
Arbeide på Værste har nok begynt mens Eggen er her, Olavesen.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til:
Like fullt....Skulle gjerne hatt en avklaring. Sitter med en følelse at "noen" prøver å stikke kjepper i hjulene. Stadionprosjektet bør avklares og starte snart.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Like fullt....Skulle gjerne hatt en avklaring. Sitter med en følelse at "noen" prøver å stikke kjepper i hjulene. Stadionprosjektet bør avklares og starte snart.

Nettopp det jeg mener. Eggen sa at saken bør være avklart innen utgangen av november. Og med den farta det går i føler jeg meg ikke skråsikker...

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Forsberg stikker vel gjerne kjepper i hjulene....... Den edderkoppen....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25