som alle vet så ligger jo ffk på topp på høsttabellen, og hvis de før neste sesong også sikrer seg et par solide spillere skal vi ikke se bort i fra at ffk kan kjempe om gullet neste år!!!! eller hva???:ffk:
helt enig!!!!! siden vi har med de spillerene som bidro til at ffk klarte seg og at de ligger på topp på høsttabellen er alt mulig!!!! synes også at ffk bør skaffe seg ohr!!!!:p
---------------------------
Det finnes bare en gud, SIMEN BRENNE og STEINAR SØRLIE da mot rosenborg
de ligger ikke på topp nei!!!! trodde det jeg!!! har ikke sett noe særlig på den tabellen se... men har bare hørt at de lå på topp og trodde de gjorde det enda!!! enig med at ffk bør skaffe seg ohr!!!!!:p
Er vi riktig uheldig så kan vi stå i sørpa neste år også, uten at jeg tror det. Men det blir bare hypotetisk alt sammen. Se åssen Bodø/Glimt gjorde det ifjor kontra i år. Hvem skulle trodd det. Eller Tromsø i år. Men det er jo lov til å drømme. Er glad hvis spådommen til Eggen slår til jeg . Ha sjansen til å komme blant de 4 beste. Det hadde vært toppers.
mener jo ikke at jeg forventer at det skal bli gull neste år da... men etter det den spillergruppa som har spilt etter ferien har gjort så kan det jo være en mulighet!!!! støtter ffk uansett jeg!!! :p
Vi bør nok ha en veldig bred stall hvis vi skal kjempe i toppen, eller veldig flaks med hensyn til lite skader og slikt. Som regel er det kun RBK som holder hele sesongen, mens de andre lagene enten har sin gode periode på våren eller høsten. Har sett mange lag kjempe i toppen frem mot sommeren, men som har falt veldig tilbake etter sommeren. Og likeså lag, som FFK, som har slitt hele vårsesongen og blir et høstlag.
Jeg er i hvert fall fornøyd med en 5-7. plass neste år, hvis vi ikke får tak i noen kjempescoop da... Lag som brått gjør en kjempesesong i TL for som regel en svak neste-sesong. Da er det bedre å bygge seg opp litt etter litt ;)
Målsetninga for klubben blir vel ikke satt før februar/mars til våren, mener jeg KTE sa i et intervju, naturlig nok også å vente til laget har satt seg og man vet hva man har...
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"